عسک‌هایی که می‌گیریم
عسک‌هایی که می‌گیریم

عسک‌هایی که می‌گیریم

اصفهان


اصفهان







اصفهان

اردیبهشت ماه هشتاد و نه

عسک ها از: حسام دهقانی

قند و قندون


قند و قندون

یکی از قشنگترین صداها، صدای پر کردن قندون از قنده. گوش بدید.

عکس از: خودم

مبارزه نابرابر


مبارزه نابرابر

عسک از: فرناز بدیعی

نمایشگاه بی.....


بیست و سومین نمایشگاه کتاب

کتاب؟

عسک از:خودم

ادامه مطلب ...

یک گوشه طلایی

Golden Corner 

 

یک گوشه طلایی 

عسک از: فرناز بدیعی

بنشین و آرام بگیر

 بنشین و آرام بگیر

 

بنشین و آرام بگیر 

عسک از: فرناز بدیعی

بهار دریاچه زریوار




بهار دردریاچه زریوار

فروردین ماه هزار و سیصد و هشتاد و نه خورشیدی

عکس ها از: نیشتیمان قادری

بیگانه



به بهانه یادداشت هایی در باره این کتاب در

کتاب هایی که می خوانیم

بعد از بیست و سه

عسک از: خودم

آب اهواز

 اب اهواز

 

آب لوله کشی در اهواز 

البته گاهی  

فروردین ماه هشتاد و نه

عسک از: علی جی

سرزمین من

دامنه ای در گرگان 

سرزمین من  

دامنه ای در گرگان

عسک از: فرناز بدیعی

روز زمین

روز زمین

عسک از: فرناز بدیعی