عسک‌هایی که می‌گیریم
عسک‌هایی که می‌گیریم

عسک‌هایی که می‌گیریم

تاکو در تهران


تاکو در تهران

عسک از: خودم

دریچه ای بر باغ بسیار درخت


دریچه ای بر باغ بسیار درخت


عسک از: فرناز بدیعی

هرگز نمیرد انکه دلش زنده شد به عشق



هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

با استاد فتحعلی واشقانی فراهانی کل کل می فرمودیم، اندر نوشتن این بیت بر دفترمشقمان که سیاه بود از الف و ی و ......، ایشان می فرمودند، بقا ویژه خداست و دوام ویژه انسان . خدمتشان عرض کردیم:

راست می فرمایید ولی ما اگر بخواهیم بقا را یاد بگیریم  که خیر سرمان قاف میانه را چگونه باید نوشت، باید چه بکنیم؟. ایشان هم با بزرگورای هرچه تمامتر نوشتد:

ثبت است بر جریده عالم بقای ما

آسمان تهران

آسمان تهران 

 آسمان تهران 

دیشب پریشبا 

اینجا هم این عسک را گذاشتیم 

عسک از: خودم

جشن و کف زنی


کف زنی


عسک از: بابک خرم دین

ادامه مطلب ...

فتحعلی واشقانی فراهانی


 کلک مشکین

و

دستخط استاد فتحعلی واشقانی فراهانی

عسک از: خودم

ادامه مطلب را ببینید.

ادامه مطلب ...

فلکه سوم

 فلکه سوم

 

فلکه سوم - اهواز

عسک از: علی جی

قلعه دختر

 

قلعه دختر

 

قلعه دختر 

جمهوری آذربایجان - باکو

عسک از: نیلوفر

ادامه مطلب ...

خوابتان شیرین

 

خوابتان شیرین، زنده ها

 

خوابتان شیرین زنده ها 

متنی بر گوری 

عسک از: نیلوفر

آسمان ِ هرکجا


آسمان  ِهرکجا

عسک از: فرناز بدیعی

فیروزه


خط  ِ مهدی کمالی کردستانی

عسک از: خودم

مهدی کمالی کردستانی


خط  ِ مهدی کمالی کردستانی

اولین استاد خط نستعلیق من

یاد و خاطره لحظه لحظه اوقاتی که افتخار حضور در کنار ایشان داشتم را،

همیشه با خود دارم.

عسک از: خودم