عسک‌هایی که می‌گیریم
عسک‌هایی که می‌گیریم

عسک‌هایی که می‌گیریم

ایضن مهدی کمالی کردستانی


خط مهدی کمالی کردستانی


1360


یاد و خاطره یکی از گرامی ترین ایرانیانی که

در زندگی ام، افتخار نشستن در کنارشان را داشته ام،

گرامی باد

عسک از: خودم

تسبیحات


تسبیحات

سنندج

شهریورماه هشتاد و نه

عسک از: خودم

ویرانه سوم


 پنجره

 

ایوان رویا - سنندج 

 

ویرانه سوم

سنندج

شهریور ماه هشتاد و نه


عسک از: رشاد

ادامه مطلب ...

ویرانه ای دیگر


ویرانه ای دیگر

سنندج

شهریورماه ۸۹

عسک از: رشاد

استخر شیرین



استخر شیرین

کرماشان - طاق بستان

شهریور هشتاد و نه

عسک از: خودم

ادامه مطلب ...

فطریه



فطریه
سنندج
اردیبهشت ماه هشتاد و نه
عسک از: خودم


ادامه مطلب ...

چشم انداز


چشم انداز یک هفته من در شهریور ماه هشتاد و نه

سنندج

عسک از: خودم

ادامه مطلب ...

خانه خدا


خانه خدا (نامی که من در کودکی به آن داده بودم)

سنندج

شهریورماه هشتاد و نه 

ادامه مطلب را ببینید

عسک از: رشاد 

ادامه مطلب ...

پله ها


پله ها

در همان خانه ای که آن جا چراغی روشن است


عسک از: فرناز بدیعی

پیچک ها


پیچک ها

همان عسک قبلی وقتی که

آنجا چراغی روشن نیست

عسک از: فرناز بدیعی

اینجا چراغی روشن است

  

اینجا چراغی روشن است 

عسک از: فرناز بدیعی

ویرانه


ویرانه ای در سرزمین من

سنندج

شهریور ماه هشتاد و نه

عسک از: رشاد