عسک‌هایی که می‌گیریم
عسک‌هایی که می‌گیریم

عسک‌هایی که می‌گیریم

پاییز در جاده چالوس









پاییز در جاده چالوس

آبان ماه هشتاد و نه

عسک ها از: خودم

ادامه مطلب ...

سفری به بافق

  

 

 

 

 

 

 

 

   

 


 

 

سفری به بافق 

۱۳۸۷ 


عسک ها از: مهرشاد

ادامه مطلب ...

و روزهایی دیگر


و روزهایی دیگر

عسک از: رشاد

روزی دیگر


روزی دیگر

عسک از: پروانه

پت گرت و بیلی د کید


فریمی از فیلم پت گرت و بیلی د کید

به بهانه نقدی بر این فیلم در

فیلم هایی که می بینیم

عسک از: خودم

یه روزایی

  

 

یه روزایی 

عسک از: فرناز بدیعی

این روزها

  این روزها

این روزها 

عسک از: خودم

آرامش عصرگاهی



آرامش عصرگاهی

سنندج - ساختمان خسروآباد

شهریورماه ۱۳۸۹

عسک ها از: رشاد

مرداب انزلی

 مرداب انزلی

  

مرداب انزلی

مرداب انزلی  

امرداد هشتاد و نه

عسک ها از: شهرزاد درویش

***

و در ادامه:








مرداب انزلی

شهریور ماه هشتاد و نه


و عسک هایی از مرداب انزلی از خودم، برای دسک تاپ شما. و لاغیر.

یعنی عسک های سوم به بعد.

چتر مهربانی

 

 پاییز چتر مهربانی

 

چتر مهربانی 

عسک و ادامه مطلب از: فرناز بدیعی

ادامه مطلب ...

نگاهی دیگر

  

نگاهی دیگر

 

نگاهی دیگر 

عسک از: خودم