عسک‌هایی که می‌گیریم
عسک‌هایی که می‌گیریم

عسک‌هایی که می‌گیریم

ساحل هماده



بندر دیلم

ساحل هماده 

آذرماه ۱۳۸۹

عسک اول از: علی

عسک دویم از: صادق

پاییزی های علی




پاییزی های علی

عسک ها از: علی

کاروان سرای آهوان

    
 
 
      
  
    
 

     
 
  
 

  

    
 
 
       
 
 

کاروان سرای آهوان 
آذرماه ۱۳۸۹
عسک ها از: رشاد
ادامه مطلب ...

پاییز نیویورک

   

 

 

 








پاییز نیویورک 

آبان ماه 89 

عسک نخست از میترا، دخت نیلوفر

عسک های بعدی از: نیلوفر

سهم زاغ ها و من


سهم زاغ ها و من

عسک از: فرناز بدیعی

طوفان برگ



طوفان برگ

عسک از: فرناز بدیعی

تاریخانه

 تاریخانه - دامغان 

  تاریخانه - دامغان

 

 تاریخانه - دامغان

  Tarikhaneh

 Tarikhaneh

 Tarikhaneh

 

 Tarikhaneh

 

عظمتی دیگر - مسجد تاریخانه 

دامغان - آبان ماه 89 

عسک ها از: رشاد 

ادامه مطلب ...

منهتن


منهتن

Manhattan

آذرماه ۸۹ خورشیدی



کارگرانی که۶۰ سال پیش در حال ساخت ساختمانی

بوده اند که عسک بالا از آن گرفته شد.

منهتن

Manhattan

آذرماه 29 خورشیدی



دکس تاف امروز من

آذرماه ۸۹ خورشیدی


عسک نخست از: نیلوفر

عسک دویم از: اینترنت

عسک سیم از: خودم

پاییز تهران

   

پاییز تهران کاخ سعدآباد Tehran

پاییز در تهران 

کاخ سعدآباد  

آذرماه هشتاد و نه خورشیدی 

عسک از: نیشتیمان

کیلویی چند؟

  

کیلویی چند؟ 

عسک از: علی

زمین ترک خورده


زمین ترک خورده

عسک از: فرناز بدیعی

پاییز در جاده عباس آباد










پاییز در جاده عباس آباد

آبان ماه هشتاد و نه

عسک های تا آخری از: خودم

عسک آخری هم از: میترا

در اینجا هم صدای شعری از مهدی اخوان ثالث را بشنوید. شعری که خانم شهرزاد در اینجا برایمان نوشت.