عسک‌هایی که می‌گیریم
عسک‌هایی که می‌گیریم

عسک‌هایی که می‌گیریم

همسایگان شقایق ها















جاده کامیاران به سنندج
اردیبهشت ماه نود

عسک ها از: خودم
عسک آخر از: نیلوفر

اوهام شقایق های وحشی























اوهام شقایق های وحشی

جاده کامیاران به سنندج
اردیبهشت ماه نود 
 
عسک ها تا دو تای آخر از: خودم  
دو عسک آخر از: نیلوفر

ادامه مطلب ...

روز فردوسی


بیست و پنجم اردیبهشت، روز فردوسی

عسک از: خودم

آرامش گهر

 دریاچه گهر 

 

دریاچه ی گهر  

 

 دریاچه ی گهر

 

 دریاچه ی گهر

 

  دریاچه ی گهر

 

 دریاچه ی گهر

 

 دریاچه ی گهر

 

دریاچه گهر 

اردیبهشت ماه ۱۳۹۰ 

عسک ها از: فیروزه

سیمرغ



استاد فتحعلی واشقانی فراهانی
عسک از: خودم

خیام




خیام
عسک ها از: سالار رضایانی

این روزها

 

 

این روزها   

پنجشنبه هشتم اردیبهشت ماه نود

عسک از: خودم

گندم بریان

  گندم بریان
 
 





کویر شهداد - گندم بریان 
 فروردینماه 90  
 
عسک ها از: فیروزه

لوییس بونوئل





لوییس بونوئل
فروردینماه 90
عسک ها از: فرناز بدیعی

ادامه مطلب ...