عسک‌هایی که می‌گیریم
عسک‌هایی که می‌گیریم

عسک‌هایی که می‌گیریم

دو پنجره



دو پنجره
عسک از: نیلوفر

جهانخواران


جهانخواران

نیویورک 2012


عسک از: نیلوفر

ادامه مطلب ...

سنجابی در پیاده رویی در نیویورک



سنجابی در پیاده رویی در نیویورک 
فیلمی از ...........
عسک از: نیلوفر

ادامه مطلب ...

نرگس مست

 نرگس مست

 

 نرگس مست

عسک از: فرناز بدیعی

زیپو


Zippo

زیپو


عسک از: خودم

فرهنگ ایران وطن من است


شاهرخ مسکوب


فرهنگ ایران وطن من است


اسفندماه هشتاد و هفت خورشیدی


عسک از: خودم

ارغوانی

 

  

 

 ارغوانی 

زمستان نود خورشیدی

عسک از: فرناز بدیعی

اولین سنگ*


روسپی بی نوایی را سنگسار می خواستند کرد. عیسا مسیح بگذشت و بگفت:

اولین سنگ را کسی پرتاب کند که خود شرمسار گناهی نباشد.

خلق، سنگ ها بر زمین انداخته و سرافکنده، دور شدند.


زادروز عیسا مسیح بر کسانی که این "اولین سنگ" را باور دارند مبارک باد.

عسک از: خودم

ادامه مطلب ...

جاده و میانه

 

  

جاده ی میانه

عسک از: خودم 

  

میانه

 

میانه 

شهر کودک فداکار 

 

آذرماه نود 

عسک از: سپنتا