عسک‌هایی که می‌گیریم
عسک‌هایی که می‌گیریم

عسک‌هایی که می‌گیریم

موزه ی سنندج

موزه ی سنندج سرای سالار سعید

 

موزه ی سنندج 

سرای سالار سعید

نمای بیرونی 

نوروز هشتاد و نه خورشیدی  

  

موزه ی سنندج 

نمای درونی

بهمن نود خورشیدی


عسک اول از: نیشتیمان

عسک دوم از: خودم

سپندارمزگان


سپندارمزگان

روز عشق

شاد باد


کار بر روی عسک از: خودم

مرغ چینی فری

 مرغ چینی فری 

 

 

 

مرغ چینی فری 

بهمن ماه نود خورشیدی

 

 عسک ها از: فرناز بدیعی

ای شب از رویای تو رنگین شده


ای شب از رویای تو رنگین شده

به بهانه بیست و چهارم بهمن هر سال


***

جاده ی ساوه - همدان

بهمن ماه نود


عسک از: خودم

طوطی به سر درخت

طوطی به سر درخت

  

طوطی به سر درخت چه شیدا می کرد 

وای از دل من، امان از دل من*

عسک از: فرناز بدیعی

ادامه مطلب ...

برای رشاد




سه عسک ویرانه برای رشاد

بهمن ماه نود - سنندج


عسک ها از: خودم

تندیس یک زن (مستوره ی اردلان)




تندیس یک زن

مستوره ی اردلان

1184-1227

کاری از: هنرمند بی تا، هادی ضیاالدینی

بهمن ماه نود - کردستان

عسک از: خودم


بخشی از کامنتی از خانم فرناز:

بیخود نیست که من سنندج رو هنوز ندیده اینقدر دوست دارم !  خیلی دلم یک سفر مفصل به کردستان می خواد .........




در  ِ وردوی منزل خسروخان

مشهور به خسروآباد 

  

خسرو آباد

 

خسروآباد از داخل


عسک ها از: رشاد


آرامش عصرگاهی را ببینید.

لعنت بر......... ویرانه؟


لعنت بر....... ویرانه؟

بهمن نود خورشیدی - سنندج

عسک از: خودم