عسک‌هایی که می‌گیریم
عسک‌هایی که می‌گیریم

عسک‌هایی که می‌گیریم

خدا قوت


 

خدا قوت 


عسک ها از : (خودم )  فرناز

یک سینی نوستالژی


عسک از : (خودم ) فرناز                                                                                             



ادامه مطلب ...

راه طولانی


چرا نمی رسیم ؟


عسک از: خودم (فرناز )

یاران

کبوتران 

 

  یاران

عسک از: نیلوفر

ادامه مطلب ...

رنگ و وارنگ

 رنگ و وارنگ

 

 رنگ و وارنگ

 

عسک از: رشاد 

نان

   


حرمت نان 


    عسک  از : خودم (فرناز )

V means victory



V


عسک از : پریسا

پانزدهم خرداد ماه شصت و سه


پانزدهم خرداد ماه شصت و سه


عسک از: خودم (محسن)

ادامه مطلب ...

خوان یکم رستم


خوان یکم رستم

جنگ رخش با شیر

نقشی بر روی قوطی های پورد رخشتویی تاید

در دورانی خیلی خیلی دور .......


عسک از: خودم (محسن)

خاکستان هایی دیگر

                                                                                                                      










عسک ها  از خودم (فرناز )


ادامه مطلب ...

جهان پیر است و بی بنیاد
















جهان پیر است و بی بنیاد

از این فرهاد کش فریاد

***

آرامستان سلیمان بگ

بانه

اردیبهشت ماه نود خورشیدی

عسک ها از: خودم (محسن)