عسک‌هایی که می‌گیریم
عسک‌هایی که می‌گیریم

عسک‌هایی که می‌گیریم

یک تک درخت دیگر اما واقعی تر



عسک از خودم (فرناز )

سفالکسار

سفالکسار

 

سفالکسار
 

سفالکسار 

جایی در نزدیکی رشت

عسک ها از: ساحل

تک درخت



جاده ی سنندج - Navarah


خردادماه نود و یک

عسک ها از: خودم

ادامه مطلب ...

۱۲-۹ تیرماه نود

رودبارک - کلاردشت 

  

 جاده چالوس  

 رودبارک - کلاردشت

  

 رودبارک کلاردشت  

  رودبارک - کلاردشت

  

مه 

 رودبارک کلاردشت  

 رودبارک - کلاردشت

  

 ساحل عباس آباد 

 

رودبارک - کلاردشت

 

مرغ دونی

  رودبارک - کلاردشت    

رودبارک کلاردشت

  

شب 

 رودبارک - کلاردشت  

 رودبارک کلاردشت 

ویرانه  

 رودبارک - کلاردشت 

عسک ها از: خودم (محسن)

چرا کفش می دوزد ؟



 عسک از : شهرزاد                                                                          

ادامه مطلب ...

بار دیگر شهری که دوست میدارم








عسکها از خودم (فرناز)                                                                                            

دائی جان ناپلئون



 


این روزها خیلی ها به دائی جان ناپلئون فکر می کنند .

این را حتما ببینید .


عسک از: خودم (فرناز)

محاق



عسک از خودم (فرناز )                                                                                            
ادامه مطلب ...