عسک‌هایی که می‌گیریم
عسک‌هایی که می‌گیریم

عسک‌هایی که می‌گیریم

هویج بلاله بستنی!!

هویج بلاله بستنی!!

هندوستان - آبانماه 91

عسک از: نیشتیمان

نظرات 6 + ارسال نظر
فرناز چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 15:11 http://farn-sighs.blogsky.com

یاد یک جک افتادم که خیلی قدیمیه و حتما تکراری اما دوست دارم بگم !!

یه خرگوشه میره تو داروخونه میگه آقا آقا هویج دارین ؟ طرف میگه نه . هر روز اول وقت اینکارو تکرار میکرده تا حسابی طرفو خسته می کنه اونم فریاد میزنه و میگه اگه بازم بیای دندوناتو می زنم خورد می کنم . باز میاد دندوناشم خورد میشه !!! روز بعد بازم میاد و میگه آقا آقا آب هویج دارین ؟

اینو نشنیده بودم. ولی یه دواخونه دیگه ای هست که نمیشه اینجا نوشتش.

فرناز چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 15:12 http://farn-sighs.blogsky.com

البته این عکس خیلی تماشا داره اما این اسمو برای این عکس هر کس انتخاب کرده شاهکار زده . دمش گرم

ممنون از تعریفتون. به خاطر همینم، اون دو تا واژه ی منحوس رو این دفه ندید می گیرم.

فرناز پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:56 http://farn-sighs.blogsky.com

خیلی کنجکاوم بدونم این هویج هارو هوینجوری می خورن یا کباب می کنن ؟ ضمنا این عسک عسک عسک عسک عسک عسک رو دوست دارم . ضمنا دوم اینکه وقتی خرگوشه میره تو داروخونه یا وقتی مرده میره تو داروخونه ؟ خلاصه هردو رو بلدم


عسک . عسک . عسک . عسک . عسک . عسک عسک . عسک

نه. هویج ها فروشیه. کاری روش انجام نمیشه. نمی دونم عمرن کسی هویج رو مثل بلال درست کرده؟
وختی مرده میره داروخانه.

قلی پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 13:36

منم شیرهویجبلالبستنی دوس دارم . واقعیشو میگم . عسکشو نمی گم

قلی جان باید بری هندوستان. توی ایران این خوردنی را نداریم. فقط عسکش را می توانیم نگاه کنیم.

فرناز جمعه 10 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:18 http://farn-sighs.blogsky.com

واقعا تعجب می کنم که چنین عسک ماهی نوشتن رو در کسی بیدار نمی کنه ! من همچنان با لذت نگاهش می کنم . به اون دست نگاه کنید میشه یک قصه راجع بهش نوشت . و این خط هندی که برای من همیشه به شکل عجیبی اسرار آمیز و زیباست .

बहुत सुंदर है और रहते हैं.

من این عسک رو گذاشتم توی فولدری که عسک های بگ گراوند ویندوزم به طور اتفاقی انتخابشون می کنه.
یک وقتی دو سینما ی شهری خیلی دور از حالا، هفته ای یک یا دو فیلم هندی نشان می دادند و ما هم همه رو می رفتیم. آن روزها همه ی فیلم ها هم در ژانر جادوگری تهیه می شدند و من فکر می کردم این خط جادوگریه.


मैं आपसे सहमत हूँ

محبوبه چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:39

وای چه هویج های آبدار درشتی! جون میده واسه آب هویج بستنی البته! نه نه آب هویج بلال بستنی...
من نمیدونستم هویج برگاش این همه باحاله! تو کارتون دیده بودم اما واقعنی ندیده بودم.

من هم ندیده بودم. این آب هویج بلال بستنی محشره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد