عسک‌هایی که می‌گیریم
عسک‌هایی که می‌گیریم

عسک‌هایی که می‌گیریم

آرامستان پیوه ژن










آرامستان پیوه ژن
  روستای نیاکانی ی من در 60 کیلومتری مشهد

عسک ها از : نیره
نظرات 4 + ارسال نظر
محسن یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 19:05 http://sedahamoon.blogsky.com

این پیوه ژن هست یا بیوه ژن؟
ینی با پ یا ب؟
به نظر میرسه کردی باشه. که اگر این باشه ینی بیوه زن.
ها؟

پیوه ژن درسته
منکه از هر کسی پرسیدم وجه تسمیه چی بوده؟ یکی م یگفت در اصل یک بیوه زن تنهایی د راین جا بوده و دیگری می گفت پیرزنی
خوش حالی من اینه که اسم ناب فارسیه... ژن که به قوت خودش باقیه... پیوه هم احتمالن باید همان پیر باشه نه بیوه....

نمی دانم. ه رچه هست در بهار بهشت روی زمینه...

محسن دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:50 http://sedahamoon.blogsky.com

در کردی پیرژن هم داریم. ینی پیر زن. خب معمولن از آنجا که رسم است در ایران معمولن زن ها با مردان بزرگتر از خودشان ازدواج می کنند مگر در ترکمن صحرا که حرف و حدیث های دیگری دارد، می توان حدس زد که پیرزن ها معمولن بیوه هم هستند. در نتیجه بیوه ژن با پیرژن، خیلی فاصله ای ندارد.
اصلن من فکر می کنم یک جایی در خییییلی خییییلی زمان های دوری که به قول خانم فرناز هزار سال پیش بوده، جد من و شما یک نفر بوده اند....... شک ندارم.
سلام دختر عمو..........

درود بر پسرعمو....
خوبین؟ عمو و زن عمو خوبن؟
مادربزرگو کی دیدین؟ پس چرا نمی یاین پیش ما؟

محسن دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:12 http://sedahamoon.blogsky.com

آخرین مادر بزرگ و آخرین عمو عمرشونو دادن به عزیزاتون.
الان عمو خود من هستم.
زن عمو هم خوبه. سلام می رسونه
چشم خدمت می رسیم. چون آقا هم باید بطلبه.

وااااااااایییییییییییییی
چه خوب
برم سراغ آقا و درخواست ِ طلب کنم....!

یه پیوه ژنی سه‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1393 ساعت 19:50

آقا ممنون در مورد ده مان زحمت میکشی بقول خودمان آقایی

ممنون. ولی این عسک ها کار من نیست و ارسالی از خانم نیره است. که توسط خودشان گرفته شده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد