عسک‌هایی که می‌گیریم
عسک‌هایی که می‌گیریم

عسک‌هایی که می‌گیریم

طلوع میانه



طلوع آفتاب در میانه ی آذربایجان


پانزدهم آبانماه نود و دو خورشیدی


عسک از: خودم

نظرات 1 + ارسال نظر
مهربانو چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 15:54

من تا به حال اصلن آذربایجان نرفته ام...نه شرغی نه غربی نه اون یکیش
اما دلم میخواهد ارومیه و تبریز را ببینم...الان این عسک را دیدم بخودم گفتم میانه را هم اضافه کنم خوبست...و چه بهتر که از تهران تا تبریزش با فطار باشد...دوست ارجمندم حتما در بهار خواهم رفت....شایدم تابستان
مرسی

باید با قطار بروید که میانه را ببینید. البته معمولن قطار شب از آنجا عبور میکند. اگر با اتومبیل بروید و بخواهید از اتوبان به تبریز بروید، میانه را نخواهید دید. چرا که اتوبان طوری کشیده شده که میانه را نبیند و جاده کوتاه تر بشود. ولی اگر از جاده ی قدیم بروید آنگاه از میانه هم عبور می کنید و یکی از دیدنی های ایران ینی پل دختر را هم خواهید دید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد