عسک‌هایی که می‌گیریم
عسک‌هایی که می‌گیریم

عسک‌هایی که می‌گیریم

شب ِ سنندج


شب ِ سنندج

با نگاهی از برازان

تابستان نود و دو خورشیدی

عسک از: خودم

نظرات 3 + ارسال نظر
مهربانو چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 20:07

میگم..دوست ارجمندم
شما تو عسک انداختن هم واردیدها...
آدم هی دلش می خواهد برود آنجا و اینجا....

ممنون.
اگر روزی روزگاری گذرتان به کوردستان (سنندج) افتاد به من خبر بدهید که اشنایی به سراغتان بفرستم تا جاهای دیدنی را به شما نشان دهد.

مهربانو پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:44

ممنون از شما...دوسال پیش هوای کویر به سرمان زد رفتیم یزد...
الان دلم کوهستان می خواهد و قطار.
باهم جور در میاد؟ دوست دارم برم کردستان را ببینم....شنیده ام زیباست...وطبیعت بکری دارد...

از لطفتان بسار سپاسگذارم...دوست ارجمندم

طبیعت زیبا و بکری دارد. ولی راستش برای دیدن آن باید در آن جا زندگی کرد. مثلن دریاچه ی Zrevar در مریوان را باید بارها و بارها دید تا این که فهمید که چرا یکی از زیباترین نماهای آبی جهان است.
یا جاده ی کامیاران تا سنندج را باید در اردیبهشت ماه دید. من که جهانگردی نکرده ام. ولی کسی که مدعی بود تقریبن نیمی از جهان را
با خودرو پیموده است می گفت: زیباتراز آن ندیده است.
در بهار این جاده یا شقایق دارد و یا توت فرنگی، در هر دو حال سبزی است با دانه های سرخ.
دو پیوند زیر یادگار آخرین گشت و گذارم در این جاده است.
http://askamoon.blogsky.com/1390/02/30/post-177/
http://askamoon.blogsky.com/1390/02/27/post-176/

مهربانو پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 17:30

ابن حرفتان که میگویید برای دیدن زیباییش باید انجا زندگی کرد قبول دارم
من همانطور که می دانید یا شایدم نمی دانید من شمالی هستم..همه از شمال بیشتر دریا را میشناسند و شرجی بی حدش را در حالی که بهار پ پاییز بینظیر..جنکلها و کوهستان زیباو ابشار ها و دریاچه های بکری در کوههای سبزش مخفی شده.مثلا ابشار "گًزو" ودریاچه شورمست در سوادکوه..

حق با شماست. ملت به شمال می آیند که به دریا بروند و آن جا را ببینند.
زیبایی شمال چیزی است و زیبایی سایر مناطق کشور چیزی.
شما که در آنجا زندگی می کنید طبیعتن زیبایی هایی را می بینید که معمولن مسافران نمی بینند. همان طور که مردم سایر نقاط سرزمین خورشید، زیبایی هایی را می بینند که مسافران نمی بینند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد