عسک‌هایی که می‌گیریم
عسک‌هایی که می‌گیریم

عسک‌هایی که می‌گیریم

خاموش نیست کوره چو دیسال





خاموش نیست کوره چو دیسال

شاملو


گرگان - آبانماه نود خورشیدی

عسک ها از: فرناز بدیعی

زال و رودابه



زال و رودابه

عسک از: خودم

ادامه مطلب ...

گرگان

گرگان  

 

بافت گرگان قدیم 

آبان ماه نود خورشیدی

 

عسک از: پروانه

خیز

خیز 

 

خیز 

مهرماه نود خوردشیدی 

عسک از: نیشتیمان

اوحدی مراغه ای



آرامگاه اوحدی مراغه ای

یک هزار و سیصد و هشتاد و دو خورشیدی

عسک از: خودم

اینجا را هم اگر حوصله کردید ببینید.

VIP


Very Important People

مهرماه نود خورشیدی

عسک از: خودم

سه قلوهای سکوت



سه قلوهای سکوت

عسک از: فرناز بدیعی

پرویز شاپور


پرویزخان شاپور

عسک از: خودم

دست ها


دست ها

عسک از: فرناز بدیعی

تیراژه

 تیراژه 

 

تیراژه ای بر فراز نیاگارا 

عسک از: خانم بهناز 

فرستنده:‌خانم شهرزاد

ادامه مطلب ...

کلیدها و کوله پشتی


کلیدها و کوله پشتی

مهرماه هزار و سیصد و نود خورشیدی

کردستان

عسک از: خودم

ادامه مطلب ...