عسک‌هایی که می‌گیریم
عسک‌هایی که می‌گیریم

عسک‌هایی که می‌گیریم

پرنده ها به تماشای بادها رفتند *


پرنده ها در حال تماشای بادها

شهریور ۸۸ - تنکابن

نام عسک: م. آزاد

عسک از: خودم




ده سال بعد

پرنده ها در حال تماشای بادها

شهریور 98 - تنکابن

عسک از: خودم

نظرات 2 + ارسال نظر
فرناز چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:14

نام کار ختی از خودش زیباتره ..

البته نام دزدیه. بخشی از قطعه شعری که من از بهرم!! از: م. آزاد.:

پرنده ها به تماشای بادها رفتند
شکوفه ها به تماشای آبهای سپید
زمین عریان ماندست و باغهای گمان
و یاد مهر تو ای مهربان تر از خورشید

علی جمعه 24 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:06

این یکی را اومدی از دست ترانه کپی کنی نتونستی ها. اما آدم احساس آزادی میکنه تو این عکس. چقدر قشنگه که با عکس میشه حست را به هم نوعت نشون بدی. البته اگه احساسمون یکی بوده باشه.

اصلن من کلن کپی کردن دوست دارم.
فکر نکنم خیلی احساسات متفاوتی داشته باشیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد