عسک‌هایی که می‌گیریم
عسک‌هایی که می‌گیریم

عسک‌هایی که می‌گیریم

نود و دومین پاییز

    

                                                                                                                                                    



 پاییز آمده خانه ی ما .  حیف بود تماشایش کنم بی همه .   


عسکها از خودم : فرناز

نظرات 2 + ارسال نظر
محسن پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:47 http://after23.blogsky.com

چه خوب می شد توی همین دو تا لوکیشن زمستان و بهار و تابستان را هم بگذارید. با این که عسک ها زیادی از خانه ی شما دیده ایم. ولی مثلن عین این دو لوکیشن اگر باشد خیلی خوب می شود.
ها؟

چشم . امسال زمستان که شد ادامه میدهم . :)

محبوبه یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 21:19

وااااااااااااااااااااااااای بانو
چقدر پاییز خانه شما خواستی است
دلم پاییز شدید خواست ...
خانه ی شما رو تویپاییز شدید تصور کردم
حتما بغض میترکاند...

کاش چون پاییز بودم
کاش چون پاییز بودم ...

بانو اینترنکست ندارند. ویروسی شده اند. در بدر اینترنکست هستند. امیدوارم روزی که ویروسهایشان کشته شدند بیایند و به جای این نبشته ی من چیزی در پاسخ شما می بنویسند. نبشتنی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد