عسک‌هایی که می‌گیریم
عسک‌هایی که می‌گیریم

عسک‌هایی که می‌گیریم

یوسف آباد در سیزده بدر


انتهای یوسف آباد



صندوق زباله


عسک ها از،  خودم

نظرات 2 + ارسال نظر
ژوان یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 23:21

چرا از زباله دان عکس گرفتید ؟ چه جذابیتی برای عکس گرفت داشت ؟
اینو میپرسم چون قبلا هم توی عکساتون دیدم

به نظر من بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ماست. با هر چند دقیقه پیاده روی حداقل یکی از آن ها را می بینم. و گاه کسی هم تا کمر درون آن خم شده.
در ضمن گوشواره های دو طرف صندوق به نظر من خیلی زیبا بود.
عسک های من لحظاتی از زندگی من هستند. زیبا نیستند؟ خب نباشند. زندگی من هم با این حساب به نظر زیبا نیست.

ژوان چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 20:19

نه مسئله زیبا بودن یا نبودن سوژه نیست صرفا میخواستن دلیل انتخابش رو بدونم
قرار نیست که همیشه دنبال زیبایی باشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد