عسک‌هایی که می‌گیریم
عسک‌هایی که می‌گیریم

عسک‌هایی که می‌گیریم

ویروس چینی


آلما



آرزو



آذرو



بابک


نادیا


سینوس



سهراب و سارا

عسک ها از خودم.


نظرات 2 + ارسال نظر
فلورا چهارشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1399 ساعت 19:54

اینجا خیلی سوت و کور شده
ناراحت شدم.
نمیدونم چرا لج میکنین و نمیاین فیسبوکیه؟

لج نمی کنم. فیس بوک بیشتر آدمای اونور آبن. نیست؟

فلورا شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1399 ساعت 18:45

نه بابا . اوینطرف آب هم هستن . بستگی داره شما چه دوستانی داشته باشید. بیشتر سنین بالای 35 یافت میشوند.
حالا مگر کجا دوستان اینطرف آب بیشترن؟
تین ایجرها اغلب در اینستاگرام منزل گزیده اند.
دلم برای آقای رشاد هم تنگ شده. ایشون هم نمیان فیسبوک.

منم توی اینستاگرام هستم.
این روزا سر زدم. بازم سر میزنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد