عسک‌هایی که می‌گیریم
عسک‌هایی که می‌گیریم

عسک‌هایی که می‌گیریم

میلان - یک


حیاط خونمون 


مردمی زنده در حال دیدن مسابقه ای در یک مونیتور خیابانی


رودخانه ای مصنوعی که برای حمل سنگ های کلیسای Duomo ساخته شد.


میلان
تیرماه نود و سه خورشیدی

عسک ها از: خودم
 اوائل تیرماه سعادتی دست داد که دو هفته ای در میلان زندگی کنم. سفری بود رویایی. رویایی از این جهت که با کسانی در خیابان و در نیمه شب قدم می زدم که سالها بود آن ها را ندیده بودم. اتفاقی که هرگز فکر نمی کردم بیافتد.

نظرات 1 + ارسال نظر
نیلوفرانه دوشنبه 23 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 13:17 http://koochehayedel.blogfa.com/

خوشحالم که بهتون خوش گذشته

یه چیزی بگم بهم نخندینا تازه فهمیدم "منتشر نکنید" یعنی چی

آخه بار اولی که نوشتید دقیقا مطلبم درباره انتشار نوشته ها بود حتی براتون نوشتم کمی دیر گفتید منتشر شده
اما بالاخره فهمیدم

خب یه چیزایی هست که باید با اونا آشنابشید.
اینجا اولش اسمش عکسامون بود. به دلایلی که برای خودم هم کم و بیش روشن نشد، فیلتر شد. اینه که اسمش شد عسکامون.
در اینجا عکس نباید بنویسید و باید بنویسید عسک.
اینجا وبلاگ نیست و وبلاق است.
و..........
کلی چیزای دیگه که الان توی ذهنم نیست و اگر به ذهنم برگشت خواهم نبشت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد