عسک‌هایی که می‌گیریم
عسک‌هایی که می‌گیریم

عسک‌هایی که می‌گیریم

الیم قاسیمف

 الیم قاسیمف

 

 عاشیق الیم قاسیمف 

عسک از: نیلوفر

در وبلاگ  فرهنگ سرای ارسباران آمده است: 

 

عالیم قاسیمف در سال 1957 میلادی در شهر شماخی آذربایجان و در خانواده‌ای متوسط ‏به‌دنیا آمد. از دوران نوجوانی به موسیقی علاقه‌مند شد و با تمام مرارت‌هایی که در این راه ‏وجود داشت، راه موفقیت خود را پیدا کرد. صدای استثنایی عالیم، او را به محضر بزرگان ‏موسیقی اصیل آذربایجان کشاند. او در جوانی از آموزش موسیقی‌دانانی همچون «حاجی بابا ‏حسین‌اف»، «نریمان علی‌اف» و «آقا عبدالله‌اف» سودجست و در 25 سالگی به‌عنوان بهترین ‏خواننده‌ی کلاسیک نسل خود، «جایزه‌ی بزرگ آواز» را از آن خود کرد و رفته‌رفته از ‏سرآمدان اجرای مقام در آذربایجان شد. عالیم قاسیمف در سال 1999 جایزه‌ی موسیقی ‏یونسکو را از آن خود ساخت. جایزه‌ای که موسیقی‌دانان بزرگی چون «شوستاکوویچ»، ‏‏«برنشتاین»، «راوی شانکار» و «نصرت فاتح‌علی‌خان» به آن دست یافته‌‌اند.

نظرات 4 + ارسال نظر
پروانه سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:19

به به !
عکسشو دیدم نواهای خوش ترکی اومد تو گوشم
حالا باید برم وبگردی صداشو بشنوم.
از خانم نیلوفر هم سپاسگزارم

الیم صدای خیلی ............ دارد.
این چند تا نقطه را همیشه مانده ام که چه بنویسم. قشنگ؟ زیبا؟ ... چی؟
هرچند شاید آن خوش شما بهتر از همه ی این ها باشد.

فرناز سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:30 http://farnaz.aminus3.com

شکل دست نوازنده ها به روی ساز همیشه برایم جذاب است .
این یکی هم .

پروانه سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 15:29

صداشو نتونستم گوش بدم ولی اینو پیدا کردم:

http://omidee.blogfa.com/post/1700/%D8%B9%D8%B2%DB%8C%D8%B2-%D8%AF%D9%88%D8%B3%D8%AA-%D8%B9%D8%A7%D9%84%DB%8C%D9%85-%D9%82%D8%A7%D8%B3%D9%85%D9%88%D9%81

من تا حالا شونصد دفه توی این سایت عضو شدم ولی هر بار نام کاربریم رو فراموش میکنم چه برسه به رمز. یه دفه دیگه باید برم اینکارو بکنم.

ننه لیبرتی چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 19:10

سلام جوون ، این خواننده یا داریه زن عینهو یکی از دوستدارای زمان جوونی من میمونه ،میشه شماره تیلیفونشو اینجا بنویسی من براش پیامک بفرستم؟ اشکالی اگه نداره یا به قول امروزیا بد آموزی نمیشه و در وبلاقتو گل نمیگیرن وگرنه ولش کن مادر این ۷۰ سال همین جوری گذشت بیست سال باقیشم میگذره .

من تلفونشو ندارم ننه. داشتم حتمن بهت می دادم. ایشالله اون بیس سالم بشه شونصد و بیس سال.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد