عسک‌هایی که می‌گیریم
عسک‌هایی که می‌گیریم

عسک‌هایی که می‌گیریم

گربه بازیگوش

 

 

 گربه بازیگوش 

عسک از: خودم (فرناز)

نظرات 9 + ارسال نظر
محسن یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:02

به نظر من بیشتر به با کلاسه تا بازیگوش.

به نظر من هیچ گربه ای با کلاس نیست . این یکی هم چون یکی از اعضا فامیل ! بود بهش بد و بیراه نگفتم .

نیلوفر یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 15:37

من به نمایندگی از طرف گربه گان جهان میگم که همه گربگان جهان از جمله این گربه بسیار زیبا و همینطور عسل خانوم ناز نازی که معرف حضورتان هست بسیار دوست داشتنی و با کلاس هستند ،

شرمنده ! یادم نبود غیر از خواهرم یک طرفدار دیگه گربه گان هم اینجا هست . سلام صمیمانه من را به عسل خانم برسانید .

پروانه یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 15:54

چقدر لوس و خود شیرینه!
خیلی هم خوشگله ...
نازییییی

دور از جشم خانوم نیلوفر عرض کنم که همه ی گربه ها لوس هستند !

فلی یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 18:50

اصلا من هم معتقدم که همه ی گربه ها لوس هستند. گربه اگر لوس نباشد اصلا گربه نیست. مثلن می شود گاو. در ضمن من خیلی خوشحالم که برای دیدن این گربه پایم به جایی نخورد و زمین نخوردم. آفرین گربه ی لوس و با کلاس.

نیلوفر یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 22:54

عسل خانوم ناز نازی بر خلاف اسمش اصلا لوس نیست ، راستی به خواهر گربه دوستتون بگید بیان همه گربه دوستان جهان متحد شویم و یک انجمن طرفداران گربه های خیابونی و بی کس و کار تاسیس کنیم ، بلاخره این وبلاق وزین هم اگر باعث و بانی یک کار خیر شود بد نیست ،

مطمئنم استقبال می کنه . وقتی من مریض بودم و از من پرستاری می کرد که در تهران در قرنطینه بودم بیشتر از من به گربه های محل می رسید و براشون غذا می پخت .

رشاد دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:51

گربه هر کاریش بکنین گربه است و بی‌صفت (و صدالبته بی‌کلاس). چه عسل خبیث باشد چه این گربه لوس. من که تا زمانی که گنجشک‌هایم را می‌خورند باهاشون میونه‌ای ندارم.

به به کاملا موافقم . حتی اگر انجمن خمایت از گربه ها تشکیل بشه و از من شکایت کنه . خواهر من گاهی بطور جدی باهاشون حرف میزنه در مورد نخوردن پرنده ها اونها هم مثلا گوش میدن اما من که اعتماد نمی کنم !

نیلوفر دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 20:21

انجمن هنوز تاسیس نشده حمایت از گربگان جهان بعد از خواندن کامنت بالا این رشاد را که شما همیشه در زیرعکسهایشان مینویسید آقای رشاد به اشد مجازات برای ضدیت با گربه های جدی و با کلاس از جمله عسل خانم ناز نازی محکوم مینماید ،

من بی تقصیرم !
یعنی اینجور وقتهامن رئیس نیستم .
اصلا به من چه .

رشاد شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:14

اگر این بار مرا به اشد مجازات محکوم نکرده و مورد بخشش قرار دهید من هم:
1. قول می‌دهم دیگر با تیرکمون گربه ها را نشونه نروم.
2. تعهد می‌دهم دیگر کلاف کابل برق به سوی گربه‌ها پرت نکنم.
3. قول میدهم دیگر روی شیروانی بالای دیوارها وازلین نزنم تا چنگال گربه‌هایی که بالا می‌پرند لیز نخورند و پایین نیفتند.
4. قول میدهم پایین محل پریدن شبانه‌ی گربه‌ها بوته‌های خاردار نگذارم
5. و غیره . . .

من چرا نمی‌توانم از این شکلک‌ها در کامنت بگذارم؟

یعنی تا به حال از این کارها می کردید ؟‌ من وساطت شما را پیش رئیس انجمن می کنم . فراموش نکنید که خیوان آزاری حتی گربه گان را آزردن کار خیلی بدی است .

ضمنا شکلک ها مخصوص قسمت جواب و مخصوص رئیس رئساست !!!!

علیرضا چهارشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 22:17 http://www.Seddighi.com

سلام.
میشه بگین این عکس کجا گرفته شده ؟ و این صندلی قدیمی در حال حاضر کجاست ؟ از صندلی خیلی خوشم اومد !
البته گربه ملوس هم جای خودش را داره :)

این عسک در گرگان گرفته شده واین صندلی داخل حیاط خانه ای است.
***
محسن به جای خانم فرناز نوشت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد