عسک‌هایی که می‌گیریم
عسک‌هایی که می‌گیریم

عسک‌هایی که می‌گیریم

عروس

عروس

 

عروس 

 

عسک از: آقای رشاد

نظرات 12 + ارسال نظر
محسن دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 14:42

پرسش از رشاد:
این اسم رو خود شما به این گل دادی یا اسمش همینه.

پروانه دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 15:41

هی دورش گشتم
اینورشو نگاه کردم و اونورشو نگاه کردم
ببینم یک شاخه ای ازش جدا کنم برای روی میز آشپزخانه دیدم همه ی شاخه هاشو مرتب چیده و دور وبرش ریخته
اونقدر قشنگه که نمیشه حتی از اون زیر شاخه ها هم یک شاخه جدا کرد
پس نشستم و دوباره تماشایش کردم
..
خوش به حال این باغچه که زیر چتر گل عروس است...

فرناز دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 16:26 http://farnaz.aminus3.com

برای من این کلمه کم کم هویت واقعی خود را از دست داده بود.
از رشاد عزیز متشکرم که بیادم آورد عروس می تواند زیبا باشد !!
راستش تازگی ها هرچه موجود بیش از حد رنگ و لعاب دار و بیش از حد کپی هم و بیش از حد بلاتکلیف دیده بوذم عروس خطابش کرده بودند . این یکی با اینهمه جلوه های سفید و توری و رویایی بسیار زیباست , یک عروس طبیعی و زیبا .

ضمنا من چون رئیس قطعی !!!!ا این وبلاق وزین هستم بر خود لازم میدانم جوابی چند ایفا بفرمایم :
آقای محسن سابق : اسم اصلی این گل عروس نیست و آقای رشاد این نام زیبا را اختیار نموده اند.
پروانه بانو : دلم برای شما کباب شد از ریاستم استفاده می فرمایم و امر می فرمایم از آن گلها برای میز آشپزخانه شما بیاورند.

رشاد دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 17:02 http://rashad.aminus3.com

سرکار خانم فرناز، ریاست محترم وبلاق وزین عسکامون

جسارتاً به استحضار می‌رسانم که گرچه زیاد به امور نام گل‌ها وارد نیستم، ولی تا آنجا که می‌دانم نام این گل «عروس» است. شاید به خاطر شباهتش به عروس.

سرکار خانم پروانه. اگر لطف فرموده به فوریت آدرسی ارائه فرمایید، فردا صبح یک دسته از این گل‌ها را (هم بنا به دستور ریاست محترم وبلاق، و هم بیشتر به خاطر ارادتی که دارم) خدمتتان تقدیم می‌کنم.

رشاد جان احترامت به جا اما اسم این گلها روم به دیوار شیر برنج است !

محسن سابق دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 17:32

روزگار است آنکه گه غزت دهد گر خوار دارد
چرخ بازیگر از این بازیچه ها بسیار دارد

بله .

نیلوفر دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 20:27

نمردیم گل عروس هم دیدیم ، لابد به گل لاله سیاه هم چون رنگ لباس داماد است میگویند گل داماد .....

من که خیلی خندیدم. اصلا از وقتی من رئیس اینجا شده ام و سرکار خانم نیلوفر هم رئیس حمایت از گربه های مشکوک ! کلا اینجا رونق گرفته .

پروانه سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 13:55

گل عروس: سال 61 یعنی سی سال پیش برای یک دختر کُرد که در بیمارستان بستری بود از این گل ها می بردم (یعنی از محوطه دانشگاه می دزدیم) و او به این گل ها می گفت : عروس

به نظر من هم اسم قشنگیه!
خوب نگاش کنید شاخه ها پر گلشو چه با ناز ریخته دور و برش
من که تو خیالم دورش می چرخم و تماشاش می کنم
شما حالا بخندید و شاد باشید. شادی خیلی خوبه و من حسود نیستم.

آقای رشاد گرامی: اگر برای صرف شام به همراه خانواده تشیف می فرمایید آدرس بدم خدمتتون و اگر به زیبایی این عروس خانم لطمه ای وارد نمی شد از اون زیر ها یکی دو شاخه همراه خود بیاورید که من گل های توی حیاط و کوه و بیابون رو از گل های گلفروشی بیشتر دوست دارم.

شیر برنج : این نهایت عشق و علاقه به گل را در شما نشان می دهد آقای محسن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

هروقت قرار شد آقای رشاد و خانواده بیان برای شام ما هم میاییم . ضمنا شیر برنج را آقای محسن نگفتند که رئیس سابق این وزینگاه هستند بلکه من گفتم که رئیس فعلی آن هستم . من هم از خودم و به دلیل علاقه نگفتم . یک بار که یکی از اینها را در گلدان از یک گلفروش می خریدم او گفت .

نیلوفر سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 19:00

از لطف ریاست جدید بی نهایت ممنونم ، ضمنا شما با ما اگر همکاری کنید علاوه بر رونق این وبلاگ وزین میتوانیم با تاسیس شرکت های زنجیره ای Two Far Fisrt & Last و همکاری با یکدیگر چشم شرکت های چند ملیتی را از حسادت در بیاوریم .

بزن قدش . دارمت !

پروانه سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 22:55

انجمن حمایت از گربگان میانه ی شما با سگان چطور است؟
در زمین خالی کنار مجتمع ما یک سگ خوشگل 9 تا بچه آورده .نمی دوانیم سرنوشتشان چی میشه؟ شما هیچ کمکی نمی تونید بکنید؟

ریاست محترم وبلاک وزین عسکامون شما هم بفرمایید قدمتان روی چشم ولی یادتان باشد نام این گل ها شیر برنج نیست . شک نکن که اون گل فروش خدوش شیر برنج بوده

تا جائی که می دانم به ناز گر چه مدافع سرسخت گربه گان است اما به سگها و اصولا حیوانات تا جائی که بتواند کمک می کند . من هم که کلا سگ دوست هستم . شماره حساب بفرستید تا کمکهای مالی کنیم .
در مورد شام مرسی اما اسم آن گلها عروس نیست گرچه شیربرنج هم نیست

نیلوفر پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:48

پروانه جان ، میانه ما با سگان دنیا هم عین گربگان خوب است منتهی از بد حادثه به علت نبودن امکانات هیچ کاری برای آن سگ عزیز و نورسیدگان نمیتوانیم انجام دهیم ،امیدوارم خداوند دولتی به ما دهد تا بتوانیم در آینده این کار را انجام دهیم ،

ریاست محترم انجمن : طبق اعترافات صریح نامبرده پسربچه ای به نام رشاد از درون آقای رشاد گرامی سر در می آورد و کارهای خبیثانه میکند لطفا او را مورد بخشش قرار دهید چون قول داده تکرار نکند .
( این اعترافات در قسمت گربه بازیگوش ثبت شده )

محبوب یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:33 http://mahboob-mahboob.blogsky.com

دروووود بر همه
من تازه وبلاگ شما رو دیدم. عکسهای زیبا و بسیار بکری هستن. مخصوصا اون گربه ه ه ه ه...
من نمونه این گل رو در شهر ایلام دیدم و اونها که البته کرد هم بودند بهش میگفتن گل عروس و ما ساعت ها توی محوطه دانشگاه به تماشاش مینشستیم (آیکون انسانهای خیلی رمانتیک). ولی توی شهر خودمون تا حالا نمونش رو مشاهده نکردم...
خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم. اگر اجازه فرمودید من رو خبر کنید
پاینده و پیروز باشید

سلام بر شما
خوش اومدین و مرسی از اطلاعات
معمولا هرکس مارو لینک کنه ما هم لینکش می کنیم .
به امید دیدار

محبوب یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:26 http://mahboob-mahboob.blogsky.com

درووووووووووووود مجدد با اندکی تاخیر!
آخه من که آدرس وبلاگ شما رو نداشتم دوست من. الان بعد از مدتها یافتمش دوباره. خوشحالم. الان لینک میکنم که دیگه گم نکنم نشانی ات را :)
+منم این روزا عاشق عکاسی شدم... اومدم اینجا هیجانم بیشتر شد واسه اینکه برم دنبالش :)

ما هم شما را لنیک کردیم.
به شما سر می زنیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد