عسک‌هایی که می‌گیریم
عسک‌هایی که می‌گیریم

عسک‌هایی که می‌گیریم

چاقو در هندوانه


چاقو در هندوانه

چیزی مانند چاقو در آب

عسک از: خودم

نظرات 2 + ارسال نظر
پروانه شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:08

هندونه ش که صورتیه

من از این سینی دارم.

هنر عکاس صورتیش کرده وگرنه گرمز گرمز بود.

شهرزاد یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 18:32 http://se-pi-dar.blogsky.com

این عکس من رو به یاد خاطره ای انداخت که عمران صلاحی در تعریف رئالیسم جادویی از کاظم سادات اشکوری نقل می کند:
می گویند روزی فردی چاقویش در هندوانه می ماند، به داخل هندوانه می رود تا چاقویش را پیدا کند، ساربانی را آنجا می بیند و می گوید چاقویی گم کرده ام پی آن به اینجا آمده ام؛ساربان می گوید: کجای کاری که من سال پیش کاروانم را اینجا گم کرده ام و تا به حال فقط شش تا از شترهایم رایافته ام...

چه قشنگ بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد