عسک‌هایی که می‌گیریم
عسک‌هایی که می‌گیریم

عسک‌هایی که می‌گیریم

انار

رسم از خودم (فرناز ) 





                                                                                              

به مناسبت بسیار دوست داشتنی نزدیک شدن پاییز عزیز 

نظرات 6 + ارسال نظر
نیلوفر یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:58

واقعا پائیز عزیز با رنگین کمان برگهایش ،البته من امیدوارم این انار بر عکس پوست روشنش دانه های یاقوتی رنگ داشته باشد ،

من هم امیدوارم . البته قبل از اینکه آقای محسن ببینند باید بگوییم برعسک !

محسن یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:20 http://ketabamoon.blogsky.com

اصلن پاییز ینی انار و انار ینی پاییز و هر دو ینی زندگی.

محسن یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:25 http://ketabamoon.blogsky.com

این چیز گرد زیر انار چیه؟ درخت؟ یک انار دیگه؟ یک خربزه؟

در واقع یک خمره کوچولوی قدیمی که انارهای چیده شده با شاخه مثل گل در آن قرار دارند .

ساحل یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:39 http://lizard0077.blogfa.com/

من اناری را، می‌کنم دانه‌، به دل می‌گویم‌:
خوب بود این مردم‌، دانه‌های دل‌شان پیدا بود.
می‌پرد در چشم‌ام آب انار: اشک می‌ریزم‌.
مادرم می‌خندد.
رعنا هم‌.

از دوست شاعرم، سهراب سپهری

آه ! دانه های دل ... اگر قرار بود فقط یک شعر را از سهراب انتخاب کنم قطعا همین بود .

پروانه دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 13:49

"رسم از خودم" جالب بود!

فکر نکن خیلی هم از خودته چون جشن مهرگان پیش از تو وجود داشته
تو فکرم عکس کل این خمره باید خیلی خوشگل باشه. یعنی گلدون و گلهای میوه ای اش.
این تزیین مخصوص را خیلی دوست دارم

اتفاقا این خمره و انارهای داخل آن رسم کامل هم دارد که برایت می فرستم و تمام حق و حقوق آنرا با کمال افتخار به تو جشن مهرگان تقدیم می کنم .

پروانه سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:52

خمره و انارهایش رسیدند یک گوشه پنهان کردم تا در زمان درست با مراسم خاص رونمایی شود.


به به ! چه هیجان انگیز ! منتظر این گنج می مانیم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد