عسک‌هایی که می‌گیریم
عسک‌هایی که می‌گیریم

عسک‌هایی که می‌گیریم

نقشی بر دیوار



عسک از خودم (فرناز)

علت اینکه این عسک در دسته بندی عسک آگهی قرار گرفته این است که نوعی تبلیغات برای راه آهن است !

نظرات 4 + ارسال نظر
پروانه دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:39

یعنی پرواز با قطار؟

دقیقا همین سوال برای من هم بود ؟!

محبوبه سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:42

این حس به من منتقل شد که با قطار می توانید به دیار باقی پرواز کنید! آخه بالهاش شبیه همون بالهاییه که تو فیلما نشون میدن طرف روح شده و بال داره !

تو چشم من نیگا !! خودشه !

محسن سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:24

اینجا احتمالن قرار بوده بشه فرودگاه که بعدن شده ایستگاه راه آهن. چون منطقی تر بود که آرم قطار تبدیل می شد به مثلن یک آهو یا پلنگی که در حال دویدن است.
مگر این که بگه: سفر با قطار شما را به پرواز ملکوتی می کشاند. یعنی روحتان از جلدتان می آید برون. یعنی ول معطلی. یعنی می میری.

یعنی دقیقتر از این ممکن نبود . به زودی منتظر یک جایزه از طرف رئیس راه آهن باشید .

قلی سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:59

به نظر من منظور اینه که دهقان زاده ی فداکار به اسم سبزعلی بجای آتیش زدن لباس می تونسته پرواز کنه و خبر بده .

کاملا درسته به شرطی که بالهاش به پاهاش گیر نکنه و زمین نخوره .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد