عسک‌هایی که می‌گیریم
عسک‌هایی که می‌گیریم

عسک‌هایی که می‌گیریم

هشتم مارس ۲۰۱۰


هشتم مارس ۲۰۱۰

روز جهانی زن گرامی باد

عکس از: خودم

پیام سیمین بانوی بهبهانی را در ادامه مطلب ببینید.

نیمه شب از هول گوشزدهای تان بیدار شدم و خواب و بیدار دردل برایتان چیزهایی نوشتم، زود قلم بردار وبنویس. مباد که مجنونی سفر و پیری عمر، همه را باخود ببرد. و چنین گفت: می گویند، چه کسی این کسره اضافه اختصاصی را به دنبال واژه "روز" نهاده است تا آن را برای همیشه ازآن "زن" کند؟ می گویم، دست های ظریف و ساق و ساعد پیروزمندِ اوست که از هر درخت معرفت سیبی، و از هر کشتزارارادت خوشه ای، توشه راه دراز سده ها کرده است تا او را بضاعت همسری و مادری و برابری بخشد.

"پس مریزاد دستی که مرخستگان را دوای دل و مرهم جان فرستد".

خجسته باد روزی که ویژه این دست است.

نظرات 6 + ارسال نظر
نیلوفر دوشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 00:31

۸ مارس بر تمامی زن های مبارز گرامی باد .در خانواده مدرسه،کارخانه،اداره ، پشت میله های زندان و در میان خون خود بر سنگ فرش خیابان .

فیروزه سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:34

مرسی عکس قشنگی شده ُ مهمتر اینکه دوست جونای من همه توش هستن:)

نیاز سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 13:28 http://www.aroundtheworld.blogfa.com

هون عزیز چقدر از این کارت خوشم می یاد. من که عکسمو پیدا کردم. این روز را به افسانه عزیزم و ترانه زیبایم تبریک می گویم. همیشه سربلند و پایدار باشی.

ممنون.

گلناز سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 18:45

خیلی جالب بود.من هم عکسمو پیدا کردم.خیلیهای دیگرو هم دیدم.این روز به همه این عزیزان مبارک

روزت مبارک گلناز جون.

پروانه چهارشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:34 http://http:/

منم عکس بچه ی خودمو پیدا کردم. اونی که عکسش از همه بزرگتره..

چه جالب. نمی دونستم.

نسیم شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:15

با اندکی تاخیر عالی بود
عکس خودم رو که توی پوستر دیدم اشک تو چشمام جمع شد

جمع شد یا حلقه زد؟
تازشم خودتو چن تا دیدی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد