عسک‌هایی که می‌گیریم
عسک‌هایی که می‌گیریم

عسک‌هایی که می‌گیریم

Volver



بالا  Estrella Morente  خواننده

پایین Penelope Cruz هنرپیشه برگرفته از فیلم

در فیلم ولور Volver یا بازگشت، در سکانسی، پنه لوپه کروز، آهنگی می خواند که خیلی آن را دوست دارم. البته استرلا مورنته می خواند و پنه لوپه کروز با استادی تمام لب می زند.و آن قدر صدا به چهره کروز نزدیک است که فکر می کردم خود پنه لوپه، آن را خوانده است.

ولور را از اینجا دانلود کنید.


نظرات 1 + ارسال نظر
شهرزاد دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:45 http://se-pi-dar.blogsky.com

از آنجایی که متأسفانه با اکثر زبان‌های زنده‌ دنیا از جمله ایتالیایی ناآشنا هستم، مجبور شدم فیلم را که به زبان ایتالیایی هم بود، با زیرنویس فارسی ببینم و خوشبختانه این آهنگ را هم - هر چند ناشیانه - ترجمه کرده بود، جدا از موسیقی و ریتم زیبایش، معنای خیلی قشنگی هم دارد.

من با زبان اسپانیایی دیدم. یعنی زبان اصلی فیلم. فیلم زبان اصلی حتا اگر آدم حالیش نشه بازم زیبایی های خودشو داره. بگذریم از این که در تمامی جهان دوبله به فارسی فیلم ها در زمان رژیم گذشته بی نظیر بود. چیزی که بعد از انقلاب لوث شد. دوست دختر شد خواهر. مشروب شد شربت و دوست پسر شد برادر و ...
من نمی دونم با این حساب کجای غرب بد و فاسده چون هیچ کس مشروب نمیخوره. هیچ کس دوست پسر و دختر نداره و اصلن خلافی توی فیلما نمی بینید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد