عسک‌هایی که می‌گیریم
عسک‌هایی که می‌گیریم

عسک‌هایی که می‌گیریم

شب ِ سنندج

 


شب ِ سنندج 

از لابلای درختان کوه آبیدر



شهریورماه ۱۳۸۹

عسک ها از: خودم

نظرات 6 + ارسال نظر
پروانه دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 18:47 http://parvazbaparwane.blogspot.com

این عکس فرناز رو میخواد که نظر بده و ما بخونیم.

فرناز سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:07 http://farnaz.aminus3.com/

سنندج رو ندیده بشدت دوست دارم و نسبت بهش حس خوب دارم و این عکس رو گرچه شاید نشانی مرئی از سنندج در اون نباشه دوست دارم : این رنگها و نورها و سایه روشن ها زیباست .
پروانه : ؟؟‌‌‌ !!!

من حرف نمی زنم.

پروانه سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 14:45

به فرناز: پاسخمو گرفتم

نیلوفر چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 00:30

شما از کی تا به حال کوه میروید آنهم در شب ؟؟

هر وخت به سنندج برویم. البته آن هم با ماشین. وگرنه عمرن گامهای مبارکمان خاک کوهی را لمس کرده باشد.

نیلوفر دوشنبه 5 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 00:25

نصف عمر مبارکتان بر فناست ،

ما که خیلی از عمر مبارکمان بر فناست. تازشم یکی از دوستان عزیزمان یعنی فیروزه دیروز پریزوزا از کوه سقوط کرد. کلی پاش شکسته. خوبه که مام بریم همین بلا سرمان بیاد؟ هر کی ندونه فکر میکند خود شما هیلاری هستی یا تنسینگ.

diako شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 21:17

سلام من خودم سنندجی هستم دستتون درست عکس های جالبی بود من هم چند تا عکس خوب از سنندج و مجسمه ی آزادی دارم خواستم ببینم چطوری میتونم بهتون نشون بدم

یک جایی بگذارید و آدرس آنجا را بدهید. یا برایم ایمیل کنید. اگر خودتان آنها را گرفته اید بگویید تا به نام خودتان در اینجا بگذرارم
این آدرس من:
heaven1952@yahoo.com
هر وقت فرستادید همینجا کامنت بگذارید که حتمن اسپم ها را هم چک کنم.
ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد