عسک‌هایی که می‌گیریم
عسک‌هایی که می‌گیریم

عسک‌هایی که می‌گیریم

اینجا چراغی روشن است

  

اینجا چراغی روشن است 

عسک از: فرناز بدیعی

نظرات 9 + ارسال نظر
محسن دوشنبه 5 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 14:31

اینجا خیلی بیش از چراغی روشن است. کلی چراغ روشن است.

روزبه سه‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 00:31 http://hazrat-eshgh.com

کجاس؟

خانم فرناز، کجاست اینجا؟

شهرزاد سه‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:15

اگر آن سیم‌ها نبود، باور نمی‌کردم این خانه روی زمین باشد پس حتمن از آسمان به زمین افتاده

اینجا چراغی روشن است: از این اسم یاد شعر روزبه بمانی با صدای داریوش می‌افتم، هر جا چراغی روشنه از ترس تنها بودنه، ای ترس تنهایی من اینجا چراغی روشنه .... این آلبوم آخر داریوش با شعرهای بی‌نظیر روزبه بمانی را این چند ماه اخیر نمی‌دانم چند بار گوش کرده ام، چقدر لحظه به لحظه‌ ترانه‌های این آلبوم را دوست دارم.

بهتر پس منه متحجر هم مدتی از الویس پریسلی جداشم برم اینو گوش بدم.

شهرزاد سه‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 16:39

متجر برای چی؟ خوب هر کس سلیقه‌ و ذائقه‌ی‌ متفاوتی داره من دوست داشتم شاید شما اصلن نپسندید.

چرا. من هم آزمایش میکنم. متحجر گفتم چرا که من که متولد دوران اول زمین شناسی هستم با الویس پریسلی دوران بی مسئولیتی و بی دغدغه ای و بی خیالی و بی ..... را گذرانده ام. -وقتی که من بچه بودم البته. به قول اسماعیل خویی استاد همه دوران های زندگی من- با داریوش هم زندگی کرده ام. دوران ها داشته ام. من این روزها سیصد گل سرخ یک گل نصرانی او را گوش می دهم. فکر کردم این هم شاید بتواند دمی مرا از این جهان به جهان دیگری ببرد. ما آدم هایی که به شکلی در این دنیای مجازی-واقعی با هم ارتباط داریم بهرحال نقاط مشترکی داریم. شک ندارم کسانی که حداقل روزی یک بار به من سر می زنند علایقی دارند که خیلی جدای از علایق من نیست.

پروانه چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:11 http://parvazbaparwane.blogspot.com

این جایی که نور افکن روشنه اصلن شبیه "امامزاده" فیلم " اینجا چراغی روشن است" نیست.

با اینکه شاید دو سالی هست که فیلم ندیده ام ولی این فیلم را به دلیل مناظر قشنگ کوهستانی و ساده دلی های روستاییان و... دو بار دیده ام.

نمی دانم گفتگوی آقای درویش را با دکتر کردوانی در سایتشان گوش داده اید یا نه؟ بحث در باره ی مصرف آب هست . تا پیش از آن همیشه سبزه می دیدم به به و چه چه ام در می اومد اما حالا که چشمم به جای سبز میفته اول باید بفهمم ازکجا این گیاهان آب می خورند؟ آب خوردن یا کشاورزی نباشد؟

من این فیلم را ندیده ام.
این گونه گیاهان آنقدر ریشه در زمین دارند که گاه نیازی به آبیاری ندارند. البته من بضاعتی هم در زمینه باغداری ندارم ولی شاهد حرفم درختان و سبزه های کوه ها و دره ها است. و اگر هم این نباشد و آب زیادی بخواهد، صاحب خانه هم دچار مشکل قبض برق می شود این است که معمولن چاهی و موتوری برای آبیاری این ها هست. مشکل کم آبی معمولن در اثر استفاده بسیار زیادی است که خانواده هایی که دو سه گلدان و باغچه ای کوچک دارند و میلیونها نفر هم هستند، در مجموع به وجود می آورند.

فرنار چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:14 http://farnaz.aminus3.com/

اینجا : خانه/باغ ی در فاصله ای نزدیک از گرگان . جالب اینکه خانه شاید تاحد زیادی معمولی باشد اما به خاطر حس خوب طبیعت دوستی صاحبخانه روح عجیبی دارد .. پیچکهای هرس نشده و رهائی که تمام فضا را پر کرده اند ...
اگر میل داشتید عکس روز هم از اینجا دارم .

داریوش : ظاهرا با این آلبوم داریوش این روزها خیلی ارتباط برقرار می کنند .. من اما بی اینکه مخالفتی داشته باشم با این روزهای داریوش او را در دوران نوجوانی ام جا گذاشته و آمده ام . اگر قرار باشد داریوش یا الویس گوش کنم ترجیح میدهم الویس را از دوران نوجوانی برادرهایم بیاورم !
و من این روزها بی وقفه E R A گوش می کنم .

خب عسک روزش را هم برایمان بفرست زیب اینجا بکنیم.

نیره حسینی چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 19:24 http://www.n-hoseini.persianblog.ir

فرناز بانوی گرامی ی جان جان! یعنی با این عکس منو کشتوندین!!!
وای بر من اگر نیایم گرگان و از نزدیک نبینمش... راست گفتم.
هر چی هست خیلی با قدرت چنگ انداخته توی ته ته های روح من و ... اوووه چه قدر احساس کشیده بیرون.... وواااااااااااایییییییییییی
من می خوام بیام گرگان...

پروانه پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:14

محسن گرامی اون فایل حجمش 60 مگا هست در این آدرس :

http://www.4shared.com/audio/L27ogk_B/barname7.html
می تونید دانلود کنید.

همون گرگان در همون نزدیکیش در ترکمن صحرا مردم از آب باران تو گودال ها می خورند...

به فرناز:
وقتی گرگام بودم به برادرم می گفتم بیا از این رونده ها بکاریم همه جای خونه رو بگیره .اونم می گفت زیر شاخ و برگش حیوونا لونه می کنند و کنترلش سخته.
همیشه از اتوبان نیایش که رد میشم دو طرفش تو گودی دو دیوار سیمانی هست به خودم می گم اگر روی این دیوارهای بلند از این رونده ها بکارند اینجا چی میشه.

از پنجره ی محل کارم چند ساختمان هست که رو سقفشون درخت داره یکیشون معلومه که بهش نمی رسن علف هم در اومده. فکرشو بکن همه ساختمونا تو شهرها اینجوری غرق گیاهان باشند چی میشه؟...
عکس قشنگیه و درس آموز..

چشم. فایل را گوش می دهم.
بله اینا خیلی حشره تولید میکنند و از بین بردنشان سخت است. من سالها در خانه ای بودم که خانه روبرویی این کار را کرده بود. یعنی پیچک داشت ولی این پیچک ها و لوکیشن را فقط من می دیدم و خودش کوچکترین بهره ای از آن نداشت. همیشه به یادش هستم.

فرناز پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:34 http://farnaz.aminus3.com/

سرکار خانم نیره عزیز :
من باید جواب بدم ؟
اختیار دارین . خواهش می کنم . قدمتون روی چشم و از این حرف ها ؟؟!!

یا باید بگم خیله خوب حالا گریه نکن تا ببینیم چی میشه !

; (


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد