عسک‌هایی که می‌گیریم
عسک‌هایی که می‌گیریم

عسک‌هایی که می‌گیریم

تسبیحات


تسبیحات

سنندج

شهریورماه هشتاد و نه

عسک از: خودم

نظرات 3 + ارسال نظر
پروانه دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:13

این روزها دسترسی ام به اینترنت کم تر هست و پاسخ هایم دیر کرد دارند. با اجازه صاحبخانه:

به فرناز گرامی
نوشته بودی:

«پروانه ی خوب و عزیزم . من با تو ستیزی ندارم . در واقع من و تو و شاید خیلی ها به یک اندازه از اینها که گفتیم دلگیریم و غمگین . اما یک تفاوت بزرگ این است که من بشدت بشدت بشدت معتقدم که از ماست که برماست و تو شاید معتقد به این باشی که از دیگران است که بر ماست !»

پاسخ:
فرناز جان من و تو با هم ستیزی نداریم این اندیشه هایمان است که در ستیز با یکدیگر هستند.
باید بگویم که تا کنون در باره ی من اشتباه کرده ای . من هم همانند تو دید« از ماست که بر ماست» را دارم. مگر بارها در نوشته هایم ننوشته ام که ما «خود گم کرده » شده ایم.
ما وقتی خودمان را فراموش کنیم هر بلایی ممکن است به سرمان بیاید آنها حرف خودشان را می زنند وقتی ببینند یک عده ای براشون کف می زنند خوب طبیعی است جلوتر میروند.

رشاد سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 22:19

هیچ توجه کردی عکس خودت و دوربینتم توی عسک افتاده؟ این رو میگن تسبیحات عسکاسانه.

اصلن عمدن بود. برای ثبت در تاریخ و این که عسک را خودم گرفته ام. فقط نمی دانم عسکاسانه چند تا است؟

نیلوفر پنج‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 06:22

خدا را شکر که بلاخره با عوض شدن اینترنتمان ما موفق به دیدار عکس های شما از جمله جشن تولد آقای خاتمی شدیم . این تسبیح ها دزدیدن داره،

ذهن منحرف یعنی این.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد