عسک‌هایی که می‌گیریم
عسک‌هایی که می‌گیریم

عسک‌هایی که می‌گیریم

نگاهی دیگر

  

نگاهی دیگر

 

نگاهی دیگر 

عسک از: خودم

نظرات 4 + ارسال نظر
رشاد یکشنبه 2 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 19:21

انگار یک زن محجبه پایه‌ی راست عینک را نگاه داشته است.

چه بامزه دیدیش. باید برم نگاه کنم ببینم منم می بینمش.

فرناز یکشنبه 2 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 19:28 http://farnaz.aminus3.com/

چشم ها را باید شست
جور دیگر باید دید
...
این عکس را خیلی دوست دارم .خیلی زیاد .
به قول حرفه ای ها
POV خیلی خوبی دارد . ضمن اینکه بافت آن هم دوست داشتنی شده و از همه مهمتر پر از انواع مفاهیم خوب است .

لطفا این نوشابه هائی را که برایتان باز کردم نخورید برای بدن مضراست و پوکی استخوان می آورد . بهتر است صبر کنید تا برایتان ماالشعیر باز کنم !!!

ممنون. من استخوانم پوک شده. بهرحال، ماالشعیرش قاطی هم داشته باشد. لطفن.

رشاد چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 00:15

چرا عسک تازه نمیذاری؟ ناچارم نکن عکس درپیتی برایت بفرستم.

اتساع اسافل.
الان یکی میزارم. تو هم از ارسال عسک دریغ نکن. درپیتی هم که باشه اشکالی نداره. اسم تو رو میزنم زیرش دیگه.

sarah سه‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 00:47

این عینک روی چشم نیست که نگاه کنه؟!...کدوم نگاه!...نگاهی ناپیدا!

ینی پای آدم نمی تونه ببینه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد