عسک‌هایی که می‌گیریم
عسک‌هایی که می‌گیریم

عسک‌هایی که می‌گیریم

این روزها

  این روزها

این روزها 

عسک از: خودم

نظرات 7 + ارسال نظر
نیلوفر دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 06:48

آرامش عصرگاهی خسرو آباد به اتاق کار شما هم آمده است ؟ من همیشه به نظم میز شما حسودیم میشه ،

تصویر خسروآباد همیشه برای من آرام بخش بوده. یکی دوباری خودم خواستم عسک بگیرم حالم از خونه های این ور و اون ور این مسیر بهم خورد. حالا اینی که رشاد گرفته اون خونه ها رو خیلی نشون نمیده.
در مورد میزهم خودم که فکر می کنم بیشتر از نظم آرامش داره. هر چند عین هر کار حرفه ای دیگه در عین بی نظمی نظم داره.

رشاد دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:39

کاش یک عسک هم از «آن روزها»یتان میگذاشتید تا تفاوتش را بفهمیم. حالا که عسک حسروآباد را روی دسک تاف گذاشته‌ای عیب‌هایش را هم بگو تا تکرار نکنم.

عسک آن روزها توی ذهنمه. روی فایل نیست که.
عیبش این است که این ور و اونورش خونه هست. به اون خونه ها حسودیم میشه. در نتیجه ازشون بدم میاد.!!!

فرناز دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 13:44 http://farnaz.aminus3.com/

...
این روزها
من بدم
چاره ؟
گلداروی روی توست .

"علی آریا "


* * *
و اما چه ایده ی جالبی : نفری یک عکس از جائی که می نشینیم و حال همدیگر را می پرسیم در اینجا بگذاریم ؟

خب خیلی خوبه. این کار را حتمن بکنید.
چیزی که این وسط جالب است این است که من و رشاد هر دو بعد از این که از سنندج بیرون آمدیم یک دیگر را پیدا کردیم. چه بسا روزی که رشاد تصمیم گرفت دیگر کتابش را با خودش به خسروآباد نبرد که درس بخواند من از کنار او داشتم عبور می کردم و در دلم می گفتم:
ئه م کوره چون ئه توانت له ژیر ئه م دار گه له ده رس بخوونت.
یعنی:
این پسره چطوری می تونه زیر این درختا درس بخونه.

محسن دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 17:57 http://filmamoon.blogsky.com

یک کامنت هم خودم بگذارم.
به نظر شما عسکاسان این وبلاق وزین، اگر رشاد می خواست با همین دوربین عسکی بگیرد که خانه های دد* در آن پیدا نباشد باید چه می کرد؟ درازی این جوی آب هم در عسک باشد.
نگویید برود شونصد میلیون تومان بدهد یک لنز دیگری بگیرد و بچسباند سر دوربینش. البت به شکلی که مناسب دکس تاف هم باشد.
دکس تاف گفتم یادم آمد به رشاد بگویم:
نگوییم دسک تاف، بگوییم دکس تاف.
---
* دد یعنی Dead در جمله مرده شور ببردشان:
.Dead washer Take Them Away
این دد همیشه به همین معنی به کار می رود. با انواع و اقساط افعال و انسانها و اشیا و ........ اینا
چیه؟ اقساط همان اقسام است. باور کنید مستندش هست.
کور شوم اگر دورغ بگویم. همان کسی که می گوید:
این ........ از حیز انقطاع سایط شده. یعنی عزیز دل خودم نیوشا.

فرناز دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 22:41 http://farnaz.aminus3.com/


یعنی اینجوری یا یعنی یه جور دیگه ؟؟‌!‌

http://s1.picofile.com/file/6177998988/Asr1_1_.jpg

بگذریم از اینکه من نفهمیدم نیوشا جان برای چی رفته سنندج اون موقع عصر دوربین به اون گرونی خریده اما عکسی نگرفته که ما بذاریم روی دسک تاپ ؟ !!

نیوشا که سنندج نرفته که. ولی کوچیکتر که بود -حالا سیزده سالشه - می گفت:
انواع و اقساط
از حیز انقطاع سایط شد.
عسکم نگرفته بود.
جور دیگه که اینجوری کراپ فوتوشاپی نشه. یعنی می تونی فوتوشاپم بکار ببری ولی این عسک رو نمیشه روی دسک تاپ گذاشت. اینور و اونورش خالی میمونه. بخوای بکشیش، جوی آب میشه رودخونه و درختام میشن تنومند.
منظورم این بود که با همین دوربین چه جوری میشه این عسکو انداخت. هر چند فکر کنم اصلن نشه.

رشاد سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:30

من فکر میکنم بهتره قبول کنی که اون خونه‌ها هستند و هر کار کنی نشانه‌ای از آنها در عکس می افتد. حتی یک سیم برق، یک آجر سه سانتی، یک دستگیره در، و ... تنها کاری که میشه کرد اینه از زاویه ای عکس بگیری که این نشانه ها کمتر به چشم بیایند و روی اصل موضوع سایه نیندازند.

خب من اون زاویه رو میگم کجاست؟ مثلن اگه بشینی زمین درست میشه. یا جوب کوتاه میشه.

روزبه سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 18:37 http://hazrat-eshgh.com

چرا این مانیتور این همه درازه!؟

خب مانیتور وایده حتمن. ولی نه تخصیر منه که عسکو که آپ کردم دراز شده. باید استرچش کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد