عسک‌هایی که می‌گیریم
عسک‌هایی که می‌گیریم

عسک‌هایی که می‌گیریم

و روزهایی دیگر


و روزهایی دیگر

عسک از: رشاد

نظرات 8 + ارسال نظر
محسن شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 00:09 http://ketabamoon.blogsky.com/

اعتراف می کنم تا حالا میز کاری چنین ندیده بودم.

و این یعنی آخر Paperless

نیلوفر شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:16

حالا فهمیدم جملات این آقای رشاد چرا اینقدر پر از صفا و سادگی است ،این میز کار دومی است که من به زیبائیش حسودی میکنم ،اولی میز کار مرتب محسن بود

فرناز شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:35 http://farnaz.aminus3.com/

این میز کار و این فضا از رفتن میگه .
این گیاه با ریشه هاش از موندن .

اینجوریهاست که آدمها با تضادهاشون زندگی می کنند : این روزها .. یه روزائی .. یه روز دیگه و روزای دیگه .

پروانه شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 15:54

خوشا به حالشون..

رشاد شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 17:10

اولا نمی‌دونستم سلیقه‌ام در دنیای مجازی بیشتر مورد قبول است. دوم. این تنها چیزی است که در دنیا دارم.
ضمنا سرکار خانم پروانه عزیز، حاضرم این تنها داراییم را با یک هفته زندگی بدون تنش روزمره عوض کنم.

شهرزاد شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 19:24

بعد از اون آرامش عصرگاهی این آرامش خانگی هم دیدنی و دوست داشتنی است.

پروانه شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 22:33

رشاد گرامی
من در این عکس آرامش کامل می بینم.

رشاد یکشنبه 23 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 16:27

بدون تعارف، کامنت‌های دوستان مجازی (نیلوفر، فرناز، پروانه، و شهرزاد) و دوست قدیمی محسن (که فکر می‌کنم لااقل ده سالی هست همدیگر را ندیده‌ایم) در یکی از «دِد»ترین دوره‌های زندگیم کلی خوشحالم کرد. از همه متشکرم.

قصد این وبلاق های وزین هم جز این نیست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد