عسک‌هایی که می‌گیریم
عسک‌هایی که می‌گیریم

عسک‌هایی که می‌گیریم

زمین ترک خورده


زمین ترک خورده

عسک از: فرناز بدیعی

نظرات 7 + ارسال نظر
محسن یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:03 http://after23.blogsky.com

من این گیاهانی رو که به زور و با پررویی حتا گاهی توی زمستون از لای این شکاف ها در میان رو خیلی دوست دارم. و نمی دونم چون زمین ترک می خوره اینا میان بیرون یا چون اینا میان بیرون زمین ترک می خوره و یا هر دو.

محسن یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:07 http://after23.blogsky.com

البته معمولن عین این دو تایی که توی این عسک هستند جونی هم ندارن ولی موندگارن.
این عسکو کردیم دکس تاف خونمون.

فرناز یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:17 http://farnaz.aminus3.com/

جالبه بدونین که اونچه که گفتین دقیقا هر دو نوعش اتفاق می افته .. روی ایوون خونه ی ما یک کاشی گوشه شکسته هست که انواع سبزه ها ازش سر میزنه .. بعضی جاها هم درخت انجیر کف و دیوار رو می شکافه و میاد بیرون ! درخت انجیر که گاهی اگر کار به کارش نداشته باشیم میوه هم میده
!!!
ضمنا اگر دکس تاف شما به قول آریا ترکید ما مسئول نیستیم .

انجیره خودش سبز شده یا خودتون از بهشت با خودتون آوردین؟
باشه اشکالی نداره. البته این خطر همیشه هست که دکس تاف بترکه. چرا که خیلی از عسکای دکس تاف عسک زمینه و گل و گیاهه. مگه این که آدم عسک شاخه درخت بزاره.

علی یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 19:29

شاخه درخت که زورش بیشتره برا ترکوندن! بذار همینا باشن که منتظر ترک خوردن زمین باشن نه ترک دادن زمین. وقتی تو نگاه اول عسکتو نگاه کردم احساس کردم چقدر دل زمین پره اما هیچی نمیگه. یه جورایی دلم براش سوخت...!!! احساس جان بخشی به اشیا تو ذهنم چه پیشرفتی کرده..

این نشون میده که داری بزرگ می شی.
داری دیگه یواش یواش می شی فرزند خلف خودم.
بعد از این عسک هم عسک خودتو میزرام اینجا.

علی دوشنبه 8 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 14:08

اون برگ پایینی که یه کم قرمز تره را نگا چه خوشکله. خدایی حس نمیکنی داف داغه؟!! بابا این عکس را با کیفیت برام میفرستی؟ آفرین بابا. من که دوست دارم. عوضش منم برا وبلاگت ۲ تا عکس قشنگ میفرستم.

حتمن عسک ماشین چپ شده خودمو میخوای برام بفرستی.
نخیر اول تو بفرست بعد من.
اگه عسکات قشنگ باشن و باکلاس میزارمش همینجا
فدا

محسن سه‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:04 http://ketabamoon.blogsky.com

این عسکو با کیفیت بهتر برات فرستادم که بزاری روی دکس تافت. علی رغم شرطی که باهات داشتم.

علی شنبه 13 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:17

رسید رسید. دستت درد نکنه. از خانم مالمیر هم تشکر کن. خیلی خوبن.

همون طور که توی ایمیل نوشتی برام خانم مالمیر درست نیست خانم بدیعی درست است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد