عسک‌هایی که می‌گیریم
عسک‌هایی که می‌گیریم

عسک‌هایی که می‌گیریم

سهم زاغ ها و من


سهم زاغ ها و من

عسک از: فرناز بدیعی

نظرات 2 + ارسال نظر
فرناز پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:39

قرار شد این سهم شما باشد و گنجشکها . فکر کنم برای آلزایمر خوب است مرا که می بینید آلزایمر ندارم( مرض های دیگری دارم که خرمالو درمانش نمی کند ) به خاطر خوردن همین خرمالوهاست .. !
تازه پروانه را ببینید که اصلا آلزایمر ندارد بسکه از این خرمالوها خورده ..

من فکر کردم اگر کسی بیاید و این عسک را ببیند، فکر می کند منظور شما که عسکاس آن هستید، از این من، خود شما بوده. بعدش اگر من می نوشتم گنجشکها و من بازهم چیزی این وسط به من نرسیده بود.

علی پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 15:19

یاد درخت خرمالوی خونمون افتادم. امسال اول مهر که داشتم میومدم اهواز همه ناراحتیم از این بود که چرا قبل از اینکه خرمالوها برسن و من حتی یکیشون را بخورم دارم از خونه میرم. هر روز میشمردمشون. سی و یکی بودن. حدود دو ماه بعدش (اواخر آبان) خانواده م اومدن اهواز و شش تا از اون خرمالوها را برام آوردن. خیلی خوشحال بودم. توی یه جعبه کوچیک گذاشته بودن که خراب نشه. دوتاش را خوردم و یکی هم به هم اتاقیم دادم. بقیه را هم گذاشتم توی کمدم که کسی نخوره!... اما دریغ از این که یادم میره و یک هفته بعد هر سه تاشون خراب میشن!!

می بایستی همون شب اول همشو می خوردی. به قول خانم فرناز حالا دیگه آلزایمر می گیری.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد