عسک‌هایی که می‌گیریم
عسک‌هایی که می‌گیریم

عسک‌هایی که می‌گیریم

پاییز نیویورک

   

 

 

 








پاییز نیویورک 

آبان ماه 89 

عسک نخست از میترا، دخت نیلوفر

عسک های بعدی از: نیلوفر

نظرات 7 + ارسال نظر
رشاد جمعه 19 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 23:21

عسک های قشنگیه. ولی دودش کو؟ من با پاییز بدون دود و آلودگی هوا عادت ندارم.

این آمریکایییای خبیث تمام ابرارو بردن سمت خودشون و یه ریز بارون و بفر می بارونن برای خودشون. ایرایی که حق مسلم ماست
ابر ما ابر ما حق مسلم ما
آمریکا آمریکا ننگ به نیرنگ تو
باران حق ماها می چکد از چنگ تو

پروانه شنبه 20 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:32

عکس اولی را با دومی مقایسه کنید آرامشی در آن هست که در دومی نیست! می توان با تماشای آن به رویای زیبایی فرو رفت..
وجود آن آسمان خراش ها در عکس دوم از شکوه و بزرگی و زیبایی درخت ها می کاهد و عصبیت شهر نشینی را به خاطر می آورد.

راستی چه نام مناسبی: آسمان خراش!

بعضی جاها هم بلند مرتبه گفته شده. و من بلند مرتبه را بیشتر دوست دارم. خراش خیلی واژه بدی است. اینها آسمان را می خراشد. و خب آسمان هم به اندازه سطح مقطع هی یک از اینها تقسیم بر هزاران ساکنانش به آنها سرویس می دهد. و این به دلیل زخمی است که خورده.
می خواهم یکی دو تا عسک دیگه به این ها اضافه کنم.
پاییز نیویورک بی آسمان خراش.

فرناز شنبه 20 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 17:48

به نظر من هم خراش خیلی واژه ی بدی است چون حتی حس خراشیدگی در خود کلمه هم هست . به همین دلیل آسمان خراش کلمه ی خیلی مناسبی است .
اما از آنجائی که نیویورک را متفاوت و دوست داشتنی تر از بقیه امریکا می دانم حدس می زنم نیویورک بدون آسمان خراش آنهم در پاییز تماشائی باشد .

چند تا عسک دیگر اضافه کردم.

فرناز یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:12

به به . حالا شد .

حالا می شود به این نتیجه رسید که این امریکای جهان خوار چقدر جاهای خوبی از جهان را خورده !!!

نتیجه می گیریم که اسمش برازنده اشه.

رشاد یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:32

چرا نگوییم جاهایی از جهان را (که همه زیبا هستند) خوب نگاه داشته و مراقبت کرده. میشد با بنزین درپیتی چینی و مدیریت جهانی کذایی به گندش کشید.

پس ای جهانیان همه به زیر بیرق حکومت اینجا درآیید تا بگوییم شما را: یک من ماست چقدر کره دارد. چرا که نمی دانید.

علی یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 13:16

عکسای قشنگی اند. اما با عکسای قبلی لذت پاییز را بردم. الان دیگه احساس میکنم پاییز زده شدم. دلم دریا میخاد.
را چن تا عسک قشنگ از دریا نمیذارین؟ اونم از فصل سرماش. من چن تا از سواحل دیلم دارم. سعی میکنم براتون بفرستم. خیلی آرامش داشتن.

ما وقتی به دریا می رویم دریا خشک می شود. تو اگر داری برایمان بفرست. از اون خوب خوباش. آرامش و مهربانی خانواده و ..... اینا.

علی یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 16:15

میفررستم اما قول بدین خشکش نکنین. هرچن که به اندازه یه آفتابه کنار میذارم. البته میرم خونه و میام بعد میذارم :)

برای وضو؟
خانم فرناز یک عسک دریایی محشر برایمان فرستاد که به مناسبت باد و هوای تمیزی که یکی دو ساعته توی تهرون داره میاد گذاشتمش توی بعد از بیست و سه.
برو حالشو ببر.
عسک دریای خودتم بفرست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد