عسک‌هایی که می‌گیریم
عسک‌هایی که می‌گیریم

عسک‌هایی که می‌گیریم

سزار



سزار

عسک از: میترا

نظرات 9 + ارسال نظر
علی جمعه 3 دی‌ماه سال 1389 ساعت 20:30

اینجا کجاست؟ سزار اسم سگه ست؟ چه ناناز هم هست.

اینجا خونه میتراست. این هم سگ میتراست. سزار هم اسم سگ است. ولی ناناز نیست. به این یل می گویی ناناز؟

علی جمعه 3 دی‌ماه سال 1389 ساعت 20:39

یل نیست بیچاره. نیگا. حتی نبستنش. خیلی هم قشنگه. کوچولو هم هست. تازه با کلی احساس جلو دوربین فیگور هم گرفته :) من که دوسش دارم. میترااا... این اقاهه به سگتون فحش داد..

سزار در موقع عسک گرفتن روشو می کنه اونور. تا به حال هیج کس نتونسته عسک تمام رخ از اون بندازه. اون یکی از آدمای خوبیه که نمی خواد معروف بشه.

فرناز شنبه 4 دی‌ماه سال 1389 ساعت 00:28 http://farnaz.aminus3.com/

چه برازنده .. خدا را چه دیدی حتی شاید تاریح را تغییر داد .

دور نیست.

علی شنبه 4 دی‌ماه سال 1389 ساعت 00:33

من دوسش دارم :)

(((((:

رشاد یکشنبه 5 دی‌ماه سال 1389 ساعت 16:45

خونه‌شم دوبلکسه

استخر و سونا هم داره.

نیره یکشنبه 5 دی‌ماه سال 1389 ساعت 21:01 http://bahareman.blogsky.com

خوبه که علی گرامی گفته ناناز... من می گم عسل ! عاشق سگ ها هستم... و از هر چیزی که این قدر خوشم بیاد می گم عسل... عسلک ... مگه نه؟

آخه به مرد که نمی گن عسل. میگن مثلن شراب.

نیره سه‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1389 ساعت 16:15 http://bahareman.blogsky.com

عسل ... !

میگن حرف مرد یکیه. انگاری حرف زن یکیه.
تازگیا یعنی از دیروز، یک آدمای جدیدی اومدن توی یکی از طبقات مجتمع ما. اگه بدونی چه عسلیه؟ شرابیه؟ البته هنوز جنیسیتش برای من معلوم نشده. بعد از تعیین جنیست عسل یا شراب را اعلام می کنم.

علی جمعه 10 دی‌ماه سال 1389 ساعت 19:22

چن وختیه ساز مخالف میزنی ها. حواست باشه...

یعنی از تو هم بترسم؟ از فرزند دلبندم؟

علی شنبه 11 دی‌ماه سال 1389 ساعت 22:23

این دلبندم را که گفتی مجبورم کردی همه چیز را انکار کنم. این سگه خیلی یله. اصلن هم قشنگ نیست. اسمش هم فقط باید شراب باشه. هرچی محسن بگه. همه تهدیدن به جز بابا.

آفرین بر تو فرزند دلبند و فداکارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد