عسک‌هایی که می‌گیریم
عسک‌هایی که می‌گیریم

عسک‌هایی که می‌گیریم

آبیدر


دامنه کوه آبید 

کردستان 

نوروز هشتاد و هشت خورشیدی  

 

عسک از: خودم

نظرات 3 + ارسال نظر
علی دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:52

خیلی قشنگه. دلم خواست.
داشتم نظرات قبلی را میخوندم. به این فکر کردم که من چه تبحری در خراب کردن قسمت نظرات دارم. قول میدم یگه پای هر عکست یه نظر بیشتر نذارم. نهایتن پونزده تا.

برات می خرم.
خراب کردن تبحر نمی خواد که. درست کردن تبحر می خواد.

روزبه دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 14:39

شما نسبتی با آقای دقیقی ندارید؟ حرفه رو گفتما

یعنی با حرفه دقیقی؟
نه. ((:

روزبه سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:16 http://hazrat-eshgh.blogsky.com

خودمون هم نفهمیدیم چی گفتیم!
همون دقیقی جناب دقتی عکاس!

پس شما خودتان یه پا مهدی بهشت بزرگ هستین. خوشحال :)

(((((((((((((:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد