عسک‌هایی که می‌گیریم
عسک‌هایی که می‌گیریم

عسک‌هایی که می‌گیریم

میرداماد

میرداماد 

میرداماد 

با نگاهی از پنجره یک کافی شاپ 

عسک از: خودم

نظرات 7 + ارسال نظر
فرناز سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 18:18 http://farnaz.aminus3.com/

همه ی این المان ها یک طرف و آن چراغ قرمز هم همان طرف !
یکی از چیزهائی که در عکس دوست دارم این است که اشیا در جاهائی باشند که سرجای خودشان به نظر نمی آید یا نیست .

خنده دار این جاست که خودم هر وقت به این عسک نگاه می کنم دنبال سر نخ این چراغ آویزان می گردم.

علی سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 22:43

بعد به شعر من میگی فیس بوکی؟

مگه من شعر گفتم؟

علی چهارشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 14:45

نه. امما عکست فیس بوکیه.

تو دلت میاد به این عسک هنری بگی فیس بوکی؟

علی چهارشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 23:51

خب عسک هنریت فیس بوکی نیست دوست من :)

ممنون.

علی شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 15:09

دیدی عکست فیس بوکی بوده؟ هیشکی برات نظر نذاشته.

ژس تو کی هستی؟
همین که تو کامنت میزاری برای من بسه.

علی شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 21:45

من نوکرتم ماچولی. همش یه چیزی میگی آدم را نمک گیر میکنی :) ماااااااااااااچ*شونصد و بیست پنش تا

کمه.

علی یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 22:18

شونصد و چل و بیست تا

خوبه. بد نیست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد