عسک‌هایی که می‌گیریم
عسک‌هایی که می‌گیریم

عسک‌هایی که می‌گیریم

سبزه ها







سبزه ها
نوروز نود
عسک ها از: شهرزاد درویش

نظرات 9 + ارسال نظر
فرناز سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:40 http://farnaz.aminus3.com/

دلم باز شد .. یا نمی دونم سبز شد !
چه سبزه های عظیم الجثه !! و با حالی .
من معمولا در این سینی مسی های بزرگ قدیمی سبزه سبز می کنم می ذارم کنار حوض و با شلینگ آبیاری ! اش می کنم اما این یکی تو فرغون خیلی مخشره !!
رفتم که سال دیگه تو فرغون سبزه سبز کنم بعد هم هفت سینم رو روی همون بچینم .
شهرزاد خانم دمت سبز !

یه عسک دیگه ای هم بود که کمی دور از اینا بود. نزاشتم. توی پست بعدی ببینید.

شهرزاد سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 14:06

ممنون فرناز جان سبز باشی، اصلن همه چیز این فرغون یه جور دیگه بود راننده اش رو ببینین:
http://s1.picofile.com/file/6529122732/sabzeha.jpg

***
یه چیز دیگه: امسال هر سبزه ای رو دیدم یاد سبزه پروانه گرامی افتادم و با خودم فکر می کردم الان چقدر رشد کرده و چه شکلی شده ما امسال هر جا رفتیم سبزه مون رو هم با خودمون بردیم اون آخریه سبزه ما است.


این خانم طنازترین راننده فرغونی که من تا حالا دیدم.

پروانه سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 15:33

فکر نکنم این راننده گواهینامه داشته باشه!...

تو عکس صداش هم افتاده ...نی شنوم .. . داره غزل حافظ می خونه...

رانندگان با گواهی نامه ما این قدر سبز نیستند.
***
این داره غزل حافظ می خونه منو یاد این انداخت:
دوش از عرش می آمد سرودی عقل گفت
قدسیان گویی که شعر حافظ از از بر می کنند

علی چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:06

ما هم سبزه داشتیم. اما خراب شدن دیگه. برا سیزده به در ململنم نگذاشت ببریم طبیعت. گفت طبیعت کثیف میشه!!!

پس چه کارش کردین؟
قبل از این که خراب بشه می کردینش سبزی پولو. ماهی سفره رو هم میزدین تنگش.

علی چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:11

قبل از این حرکت ماهیمون مرده بود. گفتیم سبزه مون هم بگنده که همه چیزمون به هم بیاد.

پس بفرما که هیچ.

شهرزاد چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 15:50

سپاس فراوان،‌ پیام های سبز و مهربان شما دوستان رو به سادگی به این راننده متخلف می رسانم حتمن تشویقی است برایش که در کنار شیطنت‌های کودکی بیشتر حافظ بخواند.

حافظ خودش به سراغش می رود.
به وقتش.
بگذارید با شیطنت هایش خوش باشد.

علی چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 23:01

یه چیزایی میشنوم. فکر کنم داره این شعر را میخونه:
رسید مژده که آمد بهار و سبزه دمید / وظیفه گر برسد مصرفش گل است و نبید

درسته. راس می گی.

فلورا جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 13:51

به به چه سبزه های قشنگی!
به قشنگی روح زیبای آفریدگارش هستن، من از سومی خیلی خوشم اومد... اما نمیدونم دونه ی چه گیاهیه؟ ماش معمولا دوتا برگچه میده!

شهرزاد شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:18

ممنون فلورا جان از این حدست معلومه که دستهای سبزی داری! اونا دونه های ماشک هستن سبز کردنشون خیلی راحته و ماندگاری خیلی خوبی هم دارن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد