عسک‌هایی که می‌گیریم
عسک‌هایی که می‌گیریم

عسک‌هایی که می‌گیریم

این روزها

 

 

این روزها   

پنجشنبه هشتم اردیبهشت ماه نود

عسک از: خودم

نظرات 6 + ارسال نظر
روزبه شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 00:51 http://hazrat-eshgh.blogsky.com

زیر سیگاری مشترک

یعنی توام از همین داری؟ چه خوب.

پروانه شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:39

اگه چشم زخم یکی بخوره به اون گلدون و بشکنه می دونید چه به سر اون کامپیوترتون میاد!

ببخشیدا چون نگهداری درست کامپیوترها از وظایف کاری و شغلی من هست با اینکه عاشق گل و گلدون هستم هیچ گلدونی رو با لای کامپیوتری نمی تونم ببینم.

همین چند روز پیش یکی از گلدان های شیشه ای ما بیش از ده سال در خانه ی ما زندگی می کرد از میان دو نیمه شد...ما مردم ایران که اصولا و کلن چشم خورده هستیم و نیازی به چشم کردنمان نیست ولی حتمن تیر غیب بود!

شما بسیار درست می فرمایید و ممنون ولی منم یک دفاعی بکنم.:
اون مادر بلندگوهامه. یک لیوان آبی که توی گلدونه اصلن به کیس نمی رسه. و اینجوری که از قرائن و شواهد پیداست آسیبی نمی بینه. ولی حالا فرض کنیم ببینه و بخوام برش دارم. چه بکنم؟ درصدی از انرژی کاریم رو این گلدونه میده. بازم فکر می کنم که از اون بالا هم بیارمش پایین و یه جای دیگه بزارمش.
راستی یه چیز دیگه. این مگر یهو مثل گلدان شما از وسط به دو نیم بشه. یعنی عمرش به آخر برسه اگر نه چشم همه ی چشم زنان محل کارم را کور کرده ام.

فیروزه شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 14:12

اگه لنز دوربینتو یه کم می چرخوندی گلدونهای من هم الان تو عسک بود
اشکالی داشت !

وقتی میگی گلدونهای من هر کی ندونه فکر می کنه که یک مزرعه گلدون دارید. اشکالی داره خودتون یک عسکی از دسک تافتون بندازید و برامون بفرستید تا اینجا بگذاریم؟
اصلن اینو از همه می خوایم. خوبه؟
خوب نیست؟
باشه. هر چی شما بگید.

علی شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 14:53

نوکر چندتا چیزم:
۱. فندکتون
۲. اون گل و گلدون خوشکل
۳. اون همه ریخته و پاشیدگی زیر مونیتور
۴. اون موس سمت چپ که به ما هم یاد دادین اما هنوز باش مشکل داریم
۵. خودتون
۶. این همه سیم کشی روکار
۷. اسه طلایی که هنوزم همونه
۸. اون چیه پشت گلدونه قایم شده؟

همه رو درست گفتی. ولی اس نقره اییه. زیر فندک. بی خطرترین سیگار دنیا.
کار با موس سمت چپ نمی کنی. وگرنه باید تا حالا یاد گرفته باشی. البته شما دولتمردان که با نوت بوک کار می کنید درد ما پیسی کارارو نمی دونین.
پشت گلدون؟
آها اون ریموت بلندگوه که خراب شده. ولی خب نمیشه انداختش دور. باید با بلندگو انداختش دور.

روزبه یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:27 http://hazrat-eshgh.blogsky.com

آره.
فکر هم نمی کردم اسلیم استفاده کنید.

آره. تازگیا و در سراشیبی قبر سراغ اسلیم رفتم.

نیلوفر پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 16:41

شما مگر در دفتر کارتون اجازه سیگار کشیدن دارید؟؟؟

ما دم پنجره میشنیم. در نتیجه بعله.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد