عسک‌هایی که می‌گیریم
عسک‌هایی که می‌گیریم

عسک‌هایی که می‌گیریم

غروب خیلج پارس بانگاهی از بوشهر

غروب در خلیج پارس با نگاهی از بوشهر 

  

 

 غروب خیلج پارس با نگاهی از بوشهر

 

غروب خیلج پارس بانگاهی از بوشهر 

 

 غروب خیلج پارس بانگاهی از بوشهر

 

 غروب خیلج پارس بانگاهی از بوشهر

خردادماه نود 

عسک های ارسالی از: سروی

نظرات 10 + ارسال نظر
فرشته سه‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:43 http://fershteh.aminus3.com

...واقعا زیباست

غروب خلیج پارس با نگاهی از بوشهر زیباترین غروب جهان است.

محسن سه‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:40

تیرماه یکی از اولین سالهایی دهه ی پنجاه، دو روز و سه شب در بوشهر بودم. دو شبش با این غروب آغاز شد. حدود نیم ساعت محو تماشای آن بودم و بعد از آن تا مدتها چشمم چیز دیگری نمی دید. چمشانم راکه می بستم باز هم در سیاهی پشت پلک ها همین بود. هنوز هم هر وقت که بخواهم آن را در همان جا می بینم.

فرشته سه‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 23:48 http://fershteh.aminus3.com

واقعا زیبا بود
اما غروب دریای شمال هم زیباست....
http://fershteh.aminus3.com/portfolio/131.html
هر چند هر دو بی نظیر هستند

الله و اکبر.
با نگاهی از کجا؟

سروی چهارشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 00:55 http://matrook.blogsky.com/

وااااااااااای چه عسکای خوشگلی!
:)

ولی اینا رو که سروی نگرفته ، اینا رو برادر سروی که الان تو بوشهر داره کباب می شه گرفته .
طفلک رفته جهت خدمت زیر پرچم.

مرسی که گذاشتینشون تو وبلاق وزینتون.

منم دوروغ نگفتم.
نوشتم عسک های ارسالی از سروی.
حالا دیگر خود خانم سروی می داند که از کجا آورده.

خدمت زیر پرچم هم خیلی خوبست و همه باید این خدمت را بکنند. حتا در زمان رژیم گذشته که خانمها هم می رفتند خیلی خوب بود.

سروی چهارشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:48 http://matrook.blogsky.com/

خب منم که نگفتم شما دوروغ گفتید. لال شم اگه بگم .

من صد در صد موافقم که خانم ها رو هم بفرستن خدمت زیر پرچم . بریم ببینیم اینا که می رن سربازی مرد می شن ، چه جوریاست ؟

جمله ی من بد بود. منظورم این بود که منظورم این نبوده که عسکا مال شماست.

خانم ها هم که بروند سربازی مرد میشوند.

نیلوفر چهارشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:53

من غروب زیاد دیدم ولی این یک چیز دیگه است ،ضمنا منظور خانم فرشته از دریای شمال همان دریای شمال در اروپا است ؟امیدوارم منظورشون تعویض نام زیبای خزر یا کاسپین به شمال نباشد .

من فکر کنم منظورشون دریاچه ی کاسپین خودمونه. بازم باید ببینم. در ضمن ما دیگر به کاسپین، خزر نمیگوییم. بر خلاف نظر شما باید بگویم خزر نه تنها زیبا نیست بلکه نامی است که چند صد سالی است بر آن گذاشته شده و آن هم توسط قوم خونخواری به نام خزران در قفقاز . خونریز و وحشی و جلاد و ظالم و آدمکش و .......و ........... همه ی صفات بد.
بنابراین نام دریاچه ای که در شمال ایران است در تمام طول تاریخ قبل از این که خزر در واقع در ایران هم مد بشود کاسپین بوده که اعراب بعد از هجوم به ایران به آن گفتند، قزوین. یک وقتی هم گویا انزلی به آن می گفتند که این واژه ای یونانی یا رمی به معنی مردای. ولی خزر هیهات من الذله است. این روزها حتا جمهوری اسلامی هم دارد برایش جا می افتد که بگوید کاسپین. اگر هم کسی کاسپین نمی گوید می تواند مازندران بگوید. ولی خزر هرگز.
یک لینکی بگذارم شاید بتوانی بگیریش
http://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%A7%DB%8C_%D8%AE%D8%B2%D8%B1

پروانه چهارشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 15:46

چقدر این عکسها با شکوه هستند!

به خصوص وقتی که فکر می کنم با چشمان سروی گرامی آن غروب را به تماشا نشسته است...
.

غروب آفتاب در بوشهر زیباترین غروب جهانه. اینو همه دریانوردان جهان می گویند.
به قول شما اگر کسی با چشمان خانم سروی گرامی هم به تماشایش بنشیند که ............... آخر تماشاست.

فرشته پنج‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:22 http://fershteh.aminus3.com

سلام
ببخشید...
چون عکسها از جنوب بود..نوشتم دریای شمال
ولی منظورم همان دریای کاسپین..یا خرز بود
اینجا غروب دریای کاسپین در رامسر هست
بازم عذرخواهی به خاطر فراموشی
:)

من چون دید خیلی وسیعی ندارم توی شمال و جنوب و مشرق و مغرب همیشه فکر می کردم باید در شرق کاسپین باشی که بتوانی از غروب عسک بگیری و همین طور در غرب برای گرفتن عسک طلوع. راستش در هر منطقه ای در کاسپین خواسته ام عسک طلوع و غروب را بگیرم خورشید را در آب ندیده ام.

نیلوفر پنج‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 14:08

اصلا تصور نمیکردم با آن مهربانی که از شما میشناسم اینقدر نسبت به قومی کینه توزانه قضاوت و صحبت کنید ،قوم حدود قفقاز هم آدم هستند حالا در میان آنها حتما جنایتکار و قاتل و پست و نامرد و....... هم حتما پیدا میشود ،همانطریکه در همه نقاط دنیا ،کینه ورزی نسبت به هر کسی تنها فایده اش اینست که خود انسان را آزار میدهد و لا غیر .ما اگر از قومی ستم دیدیم خوب است او را ببخشیم و به دنبال راه چاره باشیم که دیگر به آن شکل چه از او چه از کسی دیگر آنچنان صدمه نبینیم ،اگر به دنبال دشمنی باشیم با ز هم ما را آزار خواهند داد درست مثل اینکه یک ماشینی از روی ما ٓعبور کند و پایمان را بشکند و ما به جای اینکه خودمان را به بیمارستان برسانیم و به فکر مداوای خود باشیم بنشینم در محل تصادف و جیغ بکشیم و به راننده فحش بدهیم .

بروید از این قوم بخوانید. مطمئن باشید شما هم عین من می خواهید سر به تنشان نباشد. آنقدر که این قوم خبیثند.
هرچند این خصلت ما ایرانی هاست. که نام این قوم خونخوار را بر محلی در کشورمان می گذاریم.
مثلن اسکندر. حداقل دو شهر ایران را به آتش کشید. امروزه مردم اسم بچه هایشان را می گذارند اسکندر. نویسندگانمان اسکندرنامه می نویسند.
یا مثلن چنگیز.
من می گویم که این نباشد. اگر نه قوم بروند خودشان هر کاری می خواهند بکنند.
من از خودمان ایراد می گیرم. چنگیز خان مغول برای مردم کشور خودش قهرمان است برای ما جلاد و قصاب. من میگویم نامش را بر روی فرزندانمان نگذاریم.

فرشته پنج‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 14:18 http://fershteh.aminus3.com

http://fershteh.aminus3.com/image/2010-11-04.html
وای خدای بزرگ من چه اشتباهی کردم
ببخشید عکس اصلی این بوده ومتاسفانه خطای من
:(((
یک دنیا عذر خواهی
این دفعه امیدوارم درست سیو شده باشد
دریای کاسپین
عکس قبلی از غروب در دیارچه ای ولتنونا در سوئد بود
ووای چه اشتباهی

این هم عین همان است که. ولی بهرحال باز هم می گویم:
اللله و اکبر.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد