عسک‌هایی که می‌گیریم
عسک‌هایی که می‌گیریم

عسک‌هایی که می‌گیریم

عسل خبیث



عسل خبیث
عسک از نیلوفر

نظرات 13 + ارسال نظر
عسل شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 17:58

مرسی عمو محسن که عکس منو زدی اینجا ، ولی چطوری دلتون میاد به من بگید خبیث ، من گربه باوفا و با صفا و با جفاو عاشق رها ،همون قمری که در زایشگاه لبه پنجره شما به دنیا آمد .....با ما به از این باشید که با خلق جهانید ،

خبیث برای این که هر وخت که ما را می بینید فرار می کنید.
تازشم گربه و باوفایی؟ گربه سمبل بی وفاییه.

نیلوفر شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 18:00

به به عسل خانم گل ،چه نوری به این صفحه تابانده این به قول خاله میترا ،شیرین ترین عسل دنیا

خب بگیم شیرین ترین عسل خبیث دنیا.

رشاد شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 22:07 http://rashad.aminus3.com

من اصولاً با گربه‌ها میانه‌ی خوبی ندارم چون علاوه بر این که اساساً بی‌صفت هستند، گنجشک‌های حیاطم را هم می‌خورند.

و این عسل را که خباثت از چشمانش می‌بارد با یک من عسل هم نمی‌شود خورد. انگار با مخاطبش پدرکشتگی دارد!

دقیقن همینه که میگی.

پروانه یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:30

این حالت نگاه کردن گربه موقعیه که ایستاده و کمین کرده و آماده پرش و جهش و شکار باشه ، ولی عسل لم داده ! عجیبه!


چشماش، حالت نگاه و صورتش منو یاد خصلت های بعضی آدمها میندازه! یکی از اونا پیرزن صاحبخانه دانشجوییم بود زنی به ظاهر خشن و بد اخلاق ولی با قلبی مهربان و دوست داشتنی!

گربه قشنگیه!
زنده باشه!

این عمرن حمله کنه. این فیگورو میگیره ولی در میره. تازه این فیگورو برای عسکاس که آشناشه گرفته جلوی غریبه ها که مطلقن در بیاد.

عسل یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:20

عمو رشاد عزیز من شنیده بودم شما بسیار مهربان هستید ولی انگار شما هم به صف عمو محسن پیوستید ،امیدوارم یک روزی همدیگر را ببینیم و نظر شما نسبت به من عوض بشه ، باور کنید من فقط به آواز پرندگان گوش میکنم و در زندگیم حتی یک موش نگرفته ام چه برسد به گنجشک ،

روزبه یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:56 http://hazrat-eshgh.blogsky.com

ایشون حداقل نیم کیلو از گوشت بنده رو می خورن در هنگام دیدار اول. چقدر خشن

اصلن دیدار اولی در میان نیست. همین که زنگ در رو بزنی فرار میکنه و در میره.

علی یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 21:09

جای همسترهای من خالی یه کم با هم بازی کنن. بغضم داره میترکه :(((( همسترااااااااامممممم. خدا رحمتشون کنه. از گرسنگی مرده بودن. تازه بچه دار شده بودن. چقدر خبیثیم ماها؟! طفلکی ها. ای صاحب ساحل خبیث، خیلی خبیثی اگه یه روزی ساحل خبیث را بدون امنیت رهاش کنی و بری. حتی برای یک ساعت. خبیث

تو دیوی. آخه همسترم شد جونور؟ کثافتن همه شون. جون به جونشون کنی طاعونن.

نیلوفر یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 23:28

علی آقا اگر منظور از ساحل خبیث همین عسل خبیث است ، بدانید و آگاه باشید که من و عسل خانوم یک روح در دو بدن هستیم و من تا زمانی کسی نباشد که از او مراقبت کند تنهایش نمیگذارم .

علی یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 23:30

خیلی خبیثی. طاعون؟ ما آدم ها اونها را مریض میکنیم اما اونها ما را نه. بعد اونها طاعونن یا ما؟ خبیث

تو وختی میگی قمری نمی ذاره من بخوابم با همستر حال می کنی؟ همستر رو بچه ها باهاش حال می کنن. همسترم شد آدم؟

فلورا یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 23:50

من پیشی بسیار دوست میدارم حتی وقتی قمری و گنجشک بخورن هم دوستشون دارم... چون اینقدر میخورن که همون لحظه سیر بشن نه مثل آدما که برای 70 سال بعدشون هم ذخیره میکنن!
اصلا آدمهایی که ظاهر خبیثی دارن باقلبهایی مهربان ، دوچندان دوست میدارم!
این بود انشای من...

این که پیش نیست. عسله. باید با خامه یا سرشیر خوردش.

علی دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 13:55

من یه ببخشین به آبجی ساحل و نیلوفر خانم بدم. مستقیم از فیس بوک اومده بودم اینجا اشتباه نوشته بودم. ببخشین. عسل خبیث هم هرچی خبیث باشه از همسترهای من خبیث تر نبوده. همه دار و دسته موشها و مایس ها و همسترها آدمن. اونم که آدمهای باشخصیتی.

پس بگو راه گم کرده بودی خبیث.

به ناز سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 16:40

ای خدا ای حدا ای خدا ... تو چقدر خوشگلی ... همه خیلی خبیثث هستند که راجع به تئ این حرفهارو نوشتن . من حاضرم با کمال میل ار تو نگهداری کنم !‌
اصلا کلمه ی عسل خبیث تضاد لغتی داره . عسل ( گربه ) که خبیث نمیشه .

دنبال پدر و مادر که نمی گرده. این خبیث.

عسل چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:42

مرسی به ناز خانم جان ،ندیده میگم شما هم خیلی قشنگ هستید ،ما غریب کش شدیم در این وبلاق وزین هر کی رسید یک کلمه بدی نثارمان کرد ،.داشتیم افسردگی میگرفتیم که کامنت شما به ما زندگی و شادی دوباره داد . ممنون از لطف شما ،این دفعه اگر قرار بود مامان نیلو بره مسافرت من میام پیش شما ،

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد