عسک‌هایی که می‌گیریم
عسک‌هایی که می‌گیریم

عسک‌هایی که می‌گیریم

تیراژه

 تیراژه 

 

تیراژه ای بر فراز نیاگارا 

عسک از: خانم بهناز 

فرستنده:‌خانم شهرزاد

این تیراژه رو من از  غلامحسین خان سالمی مترجم خوب کشورمان دارم. او این تیراژه را به من یاد داد. 

گفت: نگو قوس و قزح. 

گفتم: هرگز نگفته ام. من رنگین کمان می گویم.

گفت: بگو تیراژه. از رنگین کمان قشنگ تر. 

گفتم: چشم.

نظرات 4 + ارسال نظر
فرشته سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 20:23 http://fershteh.aminus3.com

یک شکار لحظه ی عالی
واقعا بی نظیر ثبت شده
واسم تیراژه...عجیب به دل می نشیند
زیباست

اصلن رنگین کمان وقتی میشه تیراژه انگار قشنگترمیشه.

شهرزاد سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 21:51

معنی تیراژه رو نمی دونستم... حالا یاد گرفتم. ممنون که این عکس رو اینجا گذاشتید.

من توی خیالم با تیراژ هم خانواده می دونستم.
ممنون از شما.

فرناز چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:54 http://farnaz.aminus3.com/

تیراژه ! چه کلمه ی زیبائی . این کلمه را همیشه دوست داشتم بی اینکه بدانم یعنی چه . روحش شاد کسی که به شما گفت و مرسی از شما ..

اما عکس : رنگین کمانی که در آن هست بسیار زیباست اما من به دلایل سیاسی !! با این آبشار کنار نمی آیم !

عکس هائی دیده ام و مطالبی خوانده ام که به من گفته از آبشار نیاگارا بسیار زیباترش را داریم _ شاید در برزیل / آمازون / ... ؟ _
اما کانادئی ها اینجا را زودتر ثبت کرده اند . تازگیها دچار بیماری عجیبی شده ام از هرجا و هرچه که توریستی است خوشم نمیاید و چون در خال درمان انواع مختلفی از کلکسیون بیماری ها در خودم هستم هنوز نوبت این یکی نرسیده .

من باید اون جمله رو عوض کنم. که تداعی نشه که آقای سالمی دیگر نیست. آقای سالمی عین شیر نشسته و دارند کتاب ترجمه می کنند.
چیزی که آبشار نیاگارا رو از دیگر آبشارها جدا میکنه پرآبی آبشاره وگرنه منم یه جایی یک آبشار حدود یک کیلومتری باشکوه دیدم.

پروانه پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:12

چه عکس قشنگی!
یه جایی پر از قطرات ریز آب!

نام «رنگین کمان» را بیشتر دوست دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد