عسک‌هایی که می‌گیریم
عسک‌هایی که می‌گیریم

عسک‌هایی که می‌گیریم

خیز

خیز 

 

خیز 

مهرماه نود خوردشیدی 

عسک از: نیشتیمان

نظرات 3 + ارسال نظر
پروانه دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:52

به نظر میاد داره با دقت یه چیزی رو اون پایین نگاه می کنه ببینه چه خبره!

و البته چه دونسته باشه که چه خبره یا لازم باشه سری به اونجا بزنه در این حالت کاملن خیز برداشته و آماده تیک آفه.
من دیگه توی رفتارهای اینا دارای درجه ی PHD هستم.

فرناز پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 16:39 http://farnaz.aminus3.com/http://

خیز طلائی
چه قشنگ
چه کادربندی خوبی
لذت بردم

دیدید؟
چه خوب.
خدمت عسکاس عرض خواهم کرد.

فلورا جمعه 27 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 20:33

عکسو که دیدم... تقریبا به همون چیزی فکر کردم. که آقای مهدی بهشت در جواب پروانه بانو گفتن... اینکه رفتن، رسیدنه!
کاش ما هم ایجوری باشیم:

من سفر را دوست دارم مقصد من "رفتن" است

"سفر انسان را پخته می کند". این چیزی بود که در پایان فیلم ارزشمند آقای هالو یکی از اولین ساخته های داریوش مهرجویی، علی نصیریان گفت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد