عسک‌هایی که می‌گیریم
عسک‌هایی که می‌گیریم

عسک‌هایی که می‌گیریم

بر بامهای شهر

گرگان  

 

گرگان

 

گرگان 

  

گرگان 

پاییز نود

عسک ها از: فرناز بدیعی

نظرات 6 + ارسال نظر
رشاد دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:03

حسودیم شد!

به کی؟ عسکاس؟
یا کسی که هر روز این لوکیشن را می بیند؟

فرناز دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:56 http://farnaz.aminus3.com/

بعد از خواندن کامنت شما بدو بدو !! اومدم اینجا چون حدس زدم پروانه چیکار کرده ! اسم خیلی خوبی انتخاب کردین و به هر حال مرسی - ضمنا من همیشه به پروانه گفتم که هر کاری دوست داشت با عکس های من بکنه من راضیم !!

حالا به هر حال امیدوارم که شما که صاحب این وبلاق وزین هستین ناراضی نباشین ! من هم که صاحب اون فوتوبلاگ سبک !! هستم ناراضی نیستم .

آقای رشاد : قدم رنجه بفرمائید گرگان مهمان ما باشید و عکاسی کنید به جای حسودی ! اونهمه ما به جاهائی که شما رفته بودید حسودی کردیم چی گیر آوردیم ......! :)

می دانید شما خییلی عسک های خوبی دارید. تنها یک مشکل دارید و آن این که به عسک می گویید عکس.
در ضمن فتوبلاق شما خیلی هم وزین است. این را ما باید قضاوت کنیم نه شما.
البته در مورد وبلاق های وزین خودمان باید خودمان قضاوت کنیم.
ینی در هر دو صورت قضاوت با ماست.

پروانه دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 13:03

این عسک دومی رو نگاه کنید بعد برید اون عکسی که عنوانش هست گرگان و من از همونجا گرفتم ببینید! اون خونه تو عکس دیده میشه

حالا به فرناز باید آفرین گفت!

ما یک ریز در حال شناسایی مکانهایی هستیم در این سه عسک و عسک گرگان شما و عسکی که خانم فرناز در وبلاق وزینشان گذاشته اند.
ما هم به شما می گوییم آفرین. هم به خانم فرناز می گوییم آفرین. هم به آقای رشاد می گوییم آفرین.

فرناز دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 16:05

یادش به خیر دوستی داشتم ـ خوشبختانه حالا دیگه ندارم !! ـ
اینجور وقتها می گفت : بسکه ما ماهیم !!! شوخی قشنگی بود برای یاد آوری اینکه اینهمه خودمان برای خودمان نوشابه باز نکنیم !
من که یادم نمیاد تا به خال دیده باشم یک غریبه از اینجا رد بشه و از عکس آدم تعریف کنه . ببخشید آقا محسن عسک .

غریبه از عسک آدم که تعریف کنه دنبال یه لقمه نون واسه ی خودشه.
طرف میاد میگه:
به به چه وبلاق خوبی داری. منو لنیک کن.
خب مرد حسابی خودمم می دونم وبلاق خوبی دارم دیگه تو رو چرا لینک کنم؟
در ضمن نوشابه باز کردن چه از طرف خودمون باشه چه دیگران بهترین کاریه که میشه کرد. خداییش از نوشابه خوشمزه تر در جهان خلقت تا کنون چیزی دیدید؟

قلی دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 16:12 http://نمی گم

داشتم بطور اتفاقی از اینجا رد میشدم پام خورد به شیروونی های سفالی و دیدم چقدر قشنگ هستن بعد دقت کردم و دیدم این عکس ها که حدس زدم باید از گرگان باشه خیلی خیلی خیلی زیباست و حتی چه بسا که عسکاس خیلی خوب و هنرمند و باشعوری هم داره . تک تک این سفالها داره با من از شعور اون عکاس حرف میزنه . اگر باز هم از این آبجی عکس بذارین من بازم به وبلاق وزین شما سر میزنم .
مرحمت زیاد

خدا از بزرگی کمتون نکنه. ما شما بازدید کنندگان را نداشتیم که می بایستی می رفتیم و کشک میسابیدیم.
بازم سر بزنید. خواستید ما هم شما را لینک می کنیم.
در ضمن لطف کنید وختی از اینجا رد می شوید بفرمایید عسک. چون این ها عسک هستند و نه عکس.

روزبه چهارشنبه 9 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:50

من یک پیشنهاد داشتم!
جسارتن البته...

اگر روزگار خوبی داشتیم، اگر... بحث همون فرصت است و خوب!
یک قرار عکاسی، میتونه جالب باشه؟؟؟

برای تابستان نود و یک، شاید؟؟؟
همم آقا محسن، و سایرین ؟؟

ینی چه بکنیم؟
علی الحساب خودت که مدتهاست نیستی. این دور و برا منظورمه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد