عسک‌هایی که می‌گیریم
عسک‌هایی که می‌گیریم

عسک‌هایی که می‌گیریم

غسل



غسل
تابستان نود
عسک از: نیلوفر

نظرات 8 + ارسال نظر
فرناز چهارشنبه 9 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 22:54

تجلی ؟

تجلی بهداشت یا تجلی حماقت ؟

بهداشت.

پروانه پنج‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:46

این عکس را پیشتر اینجا دیده بودیم؟

فکر نکنم. ینی آلزایمر؟
توی ترمینال ارومیه بود. نیلوفر انداخت اون وقت ازش گرفتم و نگرفتم. یادم نیست. کی؟ کجا؟
ینی ممکنه. مشکوک شدم.
دووو دوووو دوووو بوووووو بووووو.

رشاد پنج‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:00

حق با خانم پروانه است. من هم به نظرم آشنا اومد. برو یه فکری کن تا دیر نشده!

فولدر عسکای سال 90 عسکامون توی کیس تنها این عسک از این گرمابه رو داره. این عسکم مال سال 90 هست. اگرم قبلن بود که پیکوفایل می گفت جایگزین میشه این عسک.
شاید اصلن شما ها خودتون رفتین ترمینال ارومیه اونجا دیدین.
تازشم حالا مگه چی شده. سفارت اینگیلیسیای خبیث که که اشغال نکردیم که.

محسن جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:04 http://sedahamoon.blogsky.com

خب خودم پیدایش کردم.
این آدرس عسک است. و خلاف های من تا کنون این ها بوده است که به آن ها اعتراف می کنم.
عسک در تاریخ و لینک زیر بوده است.
http://askamoon.blogsky.com/1389/11/12/post-145/
دو این که علاوه بر من نیلوفر هم آلزایمر دارد. ینی چنان چه از قرائن و شواهد پیداست چرا که عسک مال سال 89 است و من دنبال 90 در آن می گشتم
سه: نیلوفر چند روز پیش این عسک را برای من فرستاد و من گول خوردم. گول این که این عسک را من قبلن نگذاشته ام.
یک مورد بدتر از همه این که:
خانم پروانه بر آن عسک کامنتی گذاشته بودند و من هم جواب داده بودم که عینن در زیر می آورم.:
پروانه:
کم درآ مد رایگان است!!
ترکی رو حتمن فارسی ترجمه کردند!
آخه یعنی چی؟
پاسخ:
یعنی غسل کردن در این گرمابه به قیمت همت عالی است. هر چقدر کسی دلش بخواهد. اگر هم ندارد که رایگان. حتا صلواتی هم نه. رایگان رایگان.

ینی خانم پروانه هم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

رشاد اگر خودت هم کامنت داشتی که نور علا نور بود. حیف. از دایره بزرگان خارج شدی. هنوز آلزایمر نگرفتی.
برات متاسفم

نیلوفر جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:47

من این عکس را بدون حضور شما در بازار ارومیه گرفته ام نه ترمینال و وقتی عکس را براتون فرستادم نوشتم که اگر این عکس را قبلا ندیدی ببین ، یعنی یک جور هایی میدونستم که قبلا این را برای شما فرستادم ،

ینی اونی که سه عدد صحیح و چهارهه، عدد پیه؟
پس آن عسک ترمینال کدام بود؟
نکند توی دوربین خودم است؟
اصلن می کی هستم؟

پروانه جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:25

دلیل اینکه یادم بود همین پرسش من و پاسخ شما یود
و ابنکه چرا شو ننوشتم صفحه کلیدم فارسی نداشت من هم تایپ نمی دونم و کم حوصلگی کردم .

بله خوب هم یادم بود..
این وصله ها به ما نمی چسیه!

شما تایپ بلد نیستید؟
امکان ندارد.
***
چه خوب. رشاد هم که سندی ارائه نکرد.
حالا نیلوفر مدعی شده که اصلن قضیه از بیخ و بن این نیست.

انگار من تنها شدم.
حتمن و هر چه زودتر باید تکلیف این پست را مشخص کنیم. وگرنه معلوم نیست که من از آخر هم آخر تر نشوم.

فرناز شنبه 12 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:51

همه اشتباه می کنید این عکس را من گرفته ام از بازار تبریز

(خوش به حال اونها که آلزایمر دارن و بعضی ها کلن تعطیل هستن )

پس باید گفت:
ما رو باش.
درستش می کنم. زیرش می نویسم:
عسک از: شما

رشاد شنبه 12 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 20:41

این همون عسکی نیست که من سال دیگه در مسافرت به مشهد از بازار اصفهان گرفتم؟

راستی آلزایمر کجا رفته؟

نباید بپرسی. باید مطمئن باشی که همون عسکه. به این میگن آلزایمر.
در نوع خودش بی نظیره. آخر آلزایمر سئوال نیست. حتمه.
البته اگر در نهایت امکان این که تو درست گفته باشی هم هست. بنابراین سعی کن بهش فکر کنی.
خودتو از تک و تا ننداز.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد