عسک‌هایی که می‌گیریم
عسک‌هایی که می‌گیریم

عسک‌هایی که می‌گیریم

ارغوانی

 

  

 

 ارغوانی 

زمستان نود خورشیدی

عسک از: فرناز بدیعی

نظرات 9 + ارسال نظر
پروانه شنبه 10 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:54

این عکس به نظرم خیلی غیر واقعی میاد!

این درخت با تکنولوژی عسکاسی دیجیتالی اختراع شده.

فرناز شنبه 10 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:51 http://farnaz.aminus3.com/

بدون اینکه خیلی فمینیست باشم اما به تجربه دیده ام که مردها کمتر از زنان نام درست رنگها را بلدند .. ارغوانی از آن رنگهایی است که شنیده ام به آن می گویند زرشکی ! سرحابی !! بنفش !!! خوشحالم که شما به ارغوانی می گویید ارغوانی !
همیشه فکر میکنم فراموش کردن نام رنگ ارغوانی توهین مستقیمی است به درخت عزیز ارغوان . خلاصه عجب ارغوانی جواهر نشانی این خانم فرناز فرستاده ! به به .

:‌)

من به دلیل علاقه ی بیش از حد به درخت ارغوان، اصلن این نام را دوست دارم. همین طور این رنگ را.

رشاد شنبه 10 دی‌ماه سال 1390 ساعت 14:44

اعترافی بکنم؟ من رنگ‌ها را خیلی خوب می‌شناسم و حتی سایه‌های مختلف یک رنگ را به دقت تشخیص می‌دهم (مثلاً رنگ سرمه‌ای که کمی زرد یا قرمز دارد). ولی بیشتر مواقع ترجیح می‌دهم از نارنجی تا بنفش را قرمز بنامم. بدجنسیه دیگه!

ولی خداییش ارغوانی‌ای که خانم فرناز فرستاده‌اند جواهر نشان است. به به .

بد جنسی نیست. ولی منم نمی دونم بگم چیه؟
مگر این که قرمز باشی.

فرناز یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:42 http://farnaz.aminus3.com/

پروانه جان :
این عکس کاملا واقعی است . به جز کمی کراپ ( برش کناره های اضافه عکس ) هیچ کار دیجیتالی یا شوتو فاپی !! روی آن انجام نشده است .

ترجیح می دهم اسم واقعی آن را فعلا نگویم چون بی کلاس !! است همین نام ارغوانی خیلی برازنده است !!

راهنمائی : یک کوییت و دو کوییت نیست .

منو بگو که کلی کلاس گذاشتم برای این که این عسک یک عسک دیجیتالی است.پس عسک دیجیتالی به چه عسکی می گن؟

قلی یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:42

هویج است ؟
هوینجوری پرسیدم .

قلی خیلی بی کلاسی.

فلورا یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1390 ساعت 16:54

"ارغوان شاخه ی همخون جدا مانده ی من
آسمان تو چه رنگ است امروز
آفتابیست هوا
یا گرفته ست امروز"
من ارغوان رو با این شعر شناختم...


خیلی وقته هوای دلم ابریه اما نمیشد این عسکها رو دید و به عسکاسش و وبلاگ صاحاب درود نفرستاد

من خیلی به این شعر فکر کردم ولی یادم نیافتاد که نیافتاد.
من از جانب عسکاس از شما تشکر می کنم.

قلی دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:38

داشتم از اینجا رد میشدم دیدم هیچ کس دیگه از اینجا رد نمیشه !! حواسم پرت شد و پام خورد به هویج ها بعد دقت کردم دیدم اینا هویج نیست کلمه (کلمه و جمله نه - کلم است ) بعد هوینجوری فهمیدم که روی کلمها باران باریده . همین !!!
دید ی بی کلاس نیستم محسن خان !

اصلن من کشته ی دانش تو در شناخت چیزها هستم. از جمله سبزیجات.
بله این ها کلم بنفش هستند که رویشان باران باریده.

پروانه دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:56

جالبه!
دوربین ها رنگها را بهتر از ما می بینند!

البته با تنظیمات ما.

فلورا دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1390 ساعت 21:43

شعر ارغوان از سایه ست;
" تو بخوان نغمه ناخوانده من
ارغوان شاخه همخون جدامانده من"
زمانی که تهران زندکی میکردم با دوستانم رفته بودیم آپادانا خونه ی سابق هوشنگ ابتهاج رو از ارغوان تو حیاتش شناسایی کرده بودیم
"ارغوانم آنجاست
ارغوانم تنهاست"

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد