عسک‌هایی که می‌گیریم
عسک‌هایی که می‌گیریم

عسک‌هایی که می‌گیریم

نرگس مست

 نرگس مست

 

 نرگس مست

عسک از: فرناز بدیعی

نظرات 6 + ارسال نظر
ساحل چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1390 ساعت 00:27

شبیه صوفیانی که در سماعند . می رقصند و می چرخند و دامنشان چرخ می خورد توی هوا .

شبیه آن ها شده ... یا شاید هم آن ها شبیه این هستند!

هر دوی اینها شبیه هم هستند.
البته خانم فرناز بیشتر معتقد هستند که این یکی مست ِ مست است.

رشاد چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:52

نه تنها مست مست است، بلکه همه (لاقل من یکی) را هم دیوانه می‌کند.

فرشته چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1390 ساعت 21:50 http://fershteh.aminus3.com/

ومن همیشه دوست دارم این گل زیبا وخوش بو را

فلورا جمعه 23 دی‌ماه سال 1390 ساعت 20:19

غلام نرگس مست تو تاجدارانند!!
هرچیزی که منو به یاد این شعر بندازه حال نکویی بهم میبخشه!
تا حالا فکر کردین که چرا نگاه هیچ گل دیگری چنین مست و مسحور کننده نیست؟

من فکر می کنم چون خیلی از گل ها نه تنها نرگس مست ندارند بلکه اصلن نرگس ندارند.

فرناز شنبه 24 دی‌ماه سال 1390 ساعت 15:59 http://farnaz.aminus3.com/

اتفاقا من به این قضیه فکر کردم .. خیلی از گلها به زیبائی به آدم نگاه می کنند و گاهی هم مست اما اونچه که نرگس رو متفاوت کرده و بیشتر سر زبونها اومده اینه که در ادبیات جایگاه خاصی داره و این جایگاه در ادبیات فقط مال حافظ نیست _ من البته با فلورا خیلی موافقم در مورد این شعر _ مثلا نارسیس هم هست و داستان اینکه با نگاهی در آب شیفته ی خودش شده .....

به نظر من گلهائی که یک دایره ای در وسط دارن همیشه انگار آدم رو بشدت نگاه می کنند یا به عبارتی اگر کنار آب باشن خودشون رو . مثلا مارگریت .با اون زیبائی وحشی و طبیعی .و آیا کسی هست که فکر کنه آفتابگردان با اونهمه جذابیت به آدم نگاه نمیکنه ؟!
در عین حال بوی مدهوش کننده ی نرگس رو نباید فراموش کنیم که قطعا در اثرگذاری بیشتر این گل موثر بوده ...


به تو نگاه می کنند
گلهای آفتاب گردان
وقتی که از کنار ابرهای چشمهای من
به مهربانی گذر می کنی

فیروزه شنبه 24 دی‌ماه سال 1390 ساعت 16:54 http://hamnavard.blogsky.com

علاوه برنرگسش
من عاشق بک گروند عکس شدم
واقعا زیباست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد